سلامتی

بینش انتقادی نسبت به پاسخ ایمنی COVID-19 از مطالعه جدید نمونه های سرمی

اطلاعات جدید در مورد سطح آنتی بادی در بیماران بیمار و افراد مسن می تواند اهداف واکسن را آگاه کند.

همزمان با پیشرفت آزمایشات واکسن و مقامات بهداشت عمومی برای افزایش موارد COVID-19 ، درک نحوه دفاع از بدن در برابر عفونت SARS-CoV-2 ضروری است. تحقیق جدید ، منتشر شده در کلینیکی و ترجمه ایمونولوژی ، تصویر واضح تری از آنتی بادی های محافظتی القا شده توسط این ویروس و نقش آنها در بیماری های جدی و آنچه برای محافظت کامل لازم است ، ارائه می دهد.

بر اساس مطالعه نمونه های سرمی جمع آوری شده از 32 بیمار COVID-19 بستری در بیمارستان و از 17 فرد بدون علامت که دارای آنتی بادی برای SARS-CoV-2 بودند ، ویروسی که باعث COVID-19 می شود ، ایمونولوژیست دانشگاه ورمونت (UVM) شان دیهل ، Ph. D. و همکارانش دریافتند که سطح آنتی بادی ها با شدت بیماری ارتباط دارد.

دیهل می گوید: “از آنجایی که اوایل بیماری همه گیر بود ، برخی انتظار داشتند که بیماران آنتی بادی کمتری از این آنتی بادی ها داشته باشند ، اما ما عکس این را یافتیم” ، که معتقد است “سطح بالاتر آنتی بادی در بیماران بیمار احتمالاً بازتاب دهنده ویروس بالاتر است در بیماران بیمارتر. ” این یافته توسط دیگران در گروههایی از بیماران COVID-19 در بوستون و سیاتل نیز تأیید شده است.

در میان بیماران COVID-19 بستری ، 13 بیمار بیمار وجود دارد که نیاز به مراقبت طولانی مدت (بخش مراقبت ویژه) دارند که سطح آنتی بادی هرچه بیشتر در ICU باقی بمانند در مقایسه با بیماران COVID-19 که نیازی به پذیرش ICU ندارند ، بالاتر می رود. . محققان همچنین میزان آنتی بادی بالاتری را به طور کلی در بیماران COVID-19 بستری در مقایسه با کسانی که قبلاً در معرض SARS-CoV-2 قرار داشتند ، یافتند ، برخی از آنها به بیماری خفیف مبتلا شده بودند ، اما نیازی به بستری شدن در بیمارستان نداشتند. این نمونه ها از نظرسنجی سرولوژی 174 کارگر مراقبت های بهداشتی ICU با همکاری پروفسور UVM Gary An ، MD و به عنوان بخشی از سروس سرویج جامعه در 454 فرد با همکاری دانشیار UVM Eline van den Broek-Altenburg ، Ph.D. جمع آوری شده است.

محققان با استفاده از روش سرولوژیکی که توسط همکار Diehl ، فلوریان کرامر ، دکترای دانشکده پزشکی Mount Sinai Icahn ساخته شده است ، آنتی بادی های سرمی را که دامنه خاصی از پروتئین سنبله ویروس SARS-CoV-2 را هدف قرار می دهند اندازه گیری کردند – به همین ترتیب دامنه اتصال گیرنده نامیده می شود. آنتی بادی هایی که این دامنه را هدف قرار می دهند و به اختصار RBD-S می گویند ، می توانند از آلوده شدن ویروس به سلول جلوگیری کنند. به همین دلیل ، بهترین گزینه برای پاسخ آنتی بادی محافظ در نظر گرفته می شود – هدف اصلی تولید واکسن.

طبق گفته های دیهل ، همه آزمایشات سرولوژی که در حال حاضر استفاده می شود ، آنتی بادی هایی را که RBD را تشخیص می دهند ، به طور خاص اندازه گیری نمی کنند. داده های دیگران نشان می دهد که تا 90 درصد فعالیت خنثی سازی ویروس (یعنی عملکرد محافظتی) که در سرم COVID-19 دیده می شود ، به دلیل آنتی بادی های RBD است. داده های محدودی از آزمایشات سرولوژی دیگر وجود ندارد که RBD متمرکز نباشد تا بتواند از این آنتی بادی ها محافظت کند.

برای این مطالعه ، تیم UVM برای اولین بار مشخص کرد که ، پس از شروع علائم COVID ، آنتی بادی ایجاد می شود ، تعیین می کند که فعالیت در کمتر از پنج روز رخ دهد و حتی شش هفته بعد نیز در حد بالا باقی بماند. بعلاوه ، آنها هیچ تفاوتی در آنتی بادی های ضد RBD-S در مردان و زنان مشاهده نکردند ، علیرغم شواهدی که نشان می دهد مردان بیشتر از زنان در اثر COVID-19 می میرند. در کمال تعجب ، بسیاری از بیماران مسن – از آن 80 سال به بالا – به همان اندازه که افراد 40 ساله در مطالعه پاسخ آنتی بادی قوی نشان دادند ، که با عقیده رایج مبنی بر اینکه پاسخ ایمنی سالمندان مسن تر است ، مغایرت داشت. بینش دیگر این بود که تعداد معدودی از افراد که فوت کردند ، سطح متفاوتی از آنتی بادی در مقابل کسانی که بهبود یافتند ، نداشتند.

دیل می گوید: “این در واقع خبر خوبی است.” “ما فکر می کنیم این بدان معناست که ممکن است نیازی به یک واکسن برای دستیابی به بالاترین سطح آنتی بادی RBD-S نباشد ، زیرا آن دسته از بیماران سرپایی COVID-19 که سطح متوسط ​​آنتی بادی ایجاد کردند ، به بیماری شدید مبتلا نشده و نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارند.”

محققان اذعان دارند که بازوهای متعدد پاسخ ایمنی برای محافظت کامل مورد نیاز است و می گویند انجام آزمایش گسترده آنتی بادی برای شناسایی سطوحی که فرد در آن محافظت می شود و تعیین طول عمر این آنتی بادی ها لازم است.

دیهل می گوید: “در حال حاضر ، ما در حال انجام تحقیقات بیشتر هستیم تا دریابیم که چگونه این آنتی بادی ها می توانند به شما در محافظت مجدد از بیماری با COVID-19 کمک کنند.”

0/5 ( 0 نظر )

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *