سلامتی

دو سرعت دوچرخه سواری چهار ثانیه ای: 10 دقیقه برای این تمرین با شدت بالا نیاز دارید

دو سرعت دوچرخه سواری چهار ثانیه استقامت و قدرت ورزش را بهبود می بخشد.

بر اساس مطالعه جدیدی که عملاً این هفته در نشست سالانه انجمن فیزیولوژی آمریکا (APS) در Experimental Biology 2021 ارائه شد ، دوچرخه سواری با شدت بالا در انفجارهای بسیار کوتاه می تواند منجر به عملکرد و فواید سلامتی در روز شود.

داوطلبان جوان بزرگسال سه بار در هفته و به مدت هشت هفته در دوچرخه سواری با شدت بالا شرکت کردند. آنها قبل از شروع دو سرعت چهار ثانیه ای دیگر ، با حداکثر تلاش چهار ثانیه دوچرخه سواری کردند و 15 تا 30 ثانیه استراحت کردند. هر دوره از استراحت دوی سرعت تا 30 بار در یک جلسه تمرین و در کل 10 دقیقه تکرار شد.

در پایان دوره آزمایشی ، شرکت کنندگان حداکثر میزان اکسیژن مصرفی خود را افزایش دادند ، که این نشان دهنده بهبود استقامت ورزش هوازی است. قدرت (قدرت) بی هوازی و حجم کل خون آنها نیز افزایش می یابد. Remzi Satiroglu ، MS ، اولین نویسنده مطالعه از دانشگاه تگزاس در آستین ، توضیح داد که هم عملکرد ورزشی و هم سلامت قلب و عروق می توانند با افزایش حجم خون بهبود یابند.

Satiroglu توضیح داد ، این نتایج ممکن است افراد را به ورزش ترغیب کند زیرا کل زمان تمرین بسیار کوتاه است. وی گفت: “[افراد] غالباً ادعا می كنند كه وقت كافی برای تحمل فشار ندارند. ما به مردم تمرینی را ارائه می دهیم كه فقط 10 دقیقه طول بكشد و درصورت انجام 3 بار در هفته نتایج را نشان می دهد.”

درباره زیست شناسی تجربی 2021

زیست شناسی تجربی نشست سالانه پنج جامعه است که آخرین تحقیقات در زمینه فیزیولوژی ، آناتومی ، بیوشیمی و زیست شناسی مولکولی ، آسیب شناسی تحقیق و فارماکولوژی را بررسی می کند. با مأموریت به اشتراک گذاشتن جدیدترین مفاهیم علمی و یافته های تحقیقاتی که پیشرفت های بالینی را شکل می دهد ، این نشست فرصتی بی نظیر برای تبادل جهانی بین دانشمندانی که ده ها حوزه علمی را نشان می دهند ، از آزمایشگاه گرفته تا ترجمه تا تحقیقات بالینی را ارائه می دهد.

درباره انجمن فیزیولوژی آمریکا

فیزیولوژی یک حوزه وسیع تحقیق علمی است که بر نحوه عملکرد مولکول ها ، سلول ها ، بافت ها و اندام ها در سلامتی و بیماری ها متمرکز است. انجمن فیزیولوژی آمریکا به عنوان بخشی از مأموریت خود برای پیشبرد کشف علمی ، درک زندگی و بهبود سلامت ، یک جامعه جهانی و چند رشته ای متشکل از بیش از 10 هزار دانشمند و مربی زیست پزشکی را به هم متصل می کند. این انجمن از طریق 16 ژورنال علمی و برنامه نویسی خود که از محققان و مربیان پشتیبانی می کند ، همکاری می کند و به اکتشافات علمی می پردازد.

0/5 ( 0 نظر )

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *