پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

اسکریپت تیکتینگ و پشتیبانی Kayako Fusion

مشاهده پیش نمایش در سایت رسمی
  • شناسه: 113066
  • محصول اصلی
  • نسخه: 4.96.5
  • تعداد بروزرسانی: 17
  • تاریخ بروزرسانی:
    15 مرداد 1402

دانلود اسکریپت تیکتینگ و پشتیبانی Kayako Fusion

Kayako Fusion Helpdesk

اسکریپت Kayako Fusion نسخه ی قابل نصب کایاکو روی هاست شخصی است که این روز ها با نام Kayako Classic (کایاکو کلاسیک) نیز از آن یاد میشود. کایاکو یک اسکریپت پشتیبانی آنلاین تیکتینگ است. با استفاده از این اسکریپت میتوانید یک بخش پشتیبانی بسیار حرفه ای برای سایت یا سرویس مورد نظر خود راه اندازی کنید. تا حدی که حتی میتوان گفت این اسکریپت در این زمینه، اسکریپتی بی رقیب و بسیار بسیار قدرتمند است.

ویژگی های اسکریپت Kayako :

  • سیستم تیکتینگ قدرتمند با امکانات متنوع
  • امکان تبدیل ایمیل های دریافتی به تیکت های سیستمی
  • امکان ارائه پشتیبانی به کاربران با زبان های گوناگون
  • پشتیبانی از گزارش های سفارشی
  • دارای سیستم دنبال کردن زمانبندی و لاگ
  • دارای سیستم SLA
  • امکان تعریف ساعات کاری
  • دارای سیستم اتوماسیون
  • پشتیبانی از ماکرو ها
  • دارای سیستم کنترل مجوز ها
  • امکان سفارشی سازی کامل
  • پشتتیبانی از فیلد های سفارشی
  • دارای پرتال کاربری
  • قابلیت نمایش سوالات متداول
  • قابلیت نمایش اخبار و اعلانات
  • و…
4.7/5 ‏‫(3 نظر)‬
اطلاعات محصول
  • نسخه : 4.96.5
  • حجم فایل : 41 مگابایت
  • زبان : انگلیسی
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره اسکریپت تیکتینگ و پشتیبانی Kayako Fusion را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

-4=1

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی