پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

مقاله ارتباط بین تعهد سازمانی، گرفتاری و درگیری شغلی و رفتار ساکنین سازمانی

مقاله ارتباط بین تعهد سازمانی، گرفتاری و درگیری شغلی و رفتار ساکنین سازمانی
شناسه محصول 2240

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

توضیحی درباره ارتباط بین تعهد سازمانی، گرفتاری و درگیری شغلی و رفتار ساکنین سازمانی در میان کارمندان شرکت گاز خوزستان

فرمت: ورد ( word )

حجم: 29 کیلوبایت


مقاله ارتباط بین تعهد سازمانی، گرفتاری و درگیری شغلی و رفتار ساکنین سازمانی

چکیده :

هدف از این بررسی و مطالعه این است که ارتباط بین متغییرات تعهد سازمانی، درگیری شغلی و رفتار ساکنین سازمانی بررسی و تشریح شود. تعداد نظرات مورد بررسی در این گروه هزار و دویست و هفتاد و شش کارمند شرکت گاز در استان خوزستان است و دویست و نود و شش موضوع بر اساس فرمول کاچران انتخاب شده است.برای جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه­هایی از OCB پادساکوف، تعهد سازمانی آلن و مایر، و درگیری شغلی و حرفه­ای ادوارد زوچیل پاتریک مورد استفاده قرار می­گیرد. برای تجزیه این اطلاعات، لیسبرل 80/8 و اسپس 16 مورد استفاده قرار گرفت و نتایج روابط ساختاری و ضریب همبستگی پیرسون نشان می­دهند که رابطه عمده و مهمی بین تعهد سازمانی و گرفتاری حرفه­ای، بین گرفتاری شغلی و رفتار ساکنین سازمانی و بین تعهد سازمانی و رفتار ساکنین سازمانی وجود دارد

0/5 ‫(0 نظر)

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی