فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.
دانلود کتاب برند محبوب اثر کوین رابرتس pdf
هیچ چیزی، هیچ ماشینی نمیتواند جایگزین بدن انسان شود. بدن انسان بهترین حسگر است؛ برای مثال وقتی فرمان را میپیچانید، گاهی فقط صدا را احساس میکنید، صدا خیلی ضعیف است و عملاً نمیتوان آن را اندازه گرفت اما آن حس وجود دارد؛ همچنین چیزهای مانند جعبهی داشبورد، جعبه ی بین دو صندلی جلو یا جالیوانی. وقتی شما آنها را باز و بسته میکنید، هریک صداهایی خاص دارد که اغلب نیز صدایی خفیف و ضعیف است و شاید راننده ی ماشین را اذیت کند.
هدف ایجاد سکوت و آرامش است که شما عملاً نمی توانید آن را با اعداد و ارقام به شکل منطقی و معمولی اندازه بگیرید؛ چیزی که فقط با احساس و لمس کردن اتفاق میافتد… صنعت خودروسازی بیشترین سرمایه گذاری خود را روی چه چیزی انجام میدهد؟ در کاهش اصطحکاک، با فرمان قوی، فنربندی عالی، تایرهای مطابق آخرین پیشرفتهای علمی. تعجبی ندارد که در پایان نیز ما حس پسری را داریم که در حباب است؛ تقریباً بدون هیچ تماسی.
تماس برقرار کردن را باید دوباره احیا کنیم؛ چالشی جدید برای افزایش توان تولید انبوه، متناسب با اختراع نوآوریهایی که از تماس استفاده میکنند. وقتی بچه ها باذوق و شوق به تجربهی لمس دستههای بازی کامپیوتری واکنش نشان میدهند با شیفتگی خاصی تماشایشان میکنم. دسته ی بازی ایکس باکس را در دست بگیرید؛هشت دکمه، دو شاسی، سه کلید هسته خرمایی و امکانات بیشمار.
جای تعجب نیست که افراد زیر ۲۵ سال در ژاپن خود را «نسل شصت» مینامند. پیام دادن در تلفن همراه شکافی بین نسلها به وجود آورده است که این شکاف به شکل بارزی مانند مناظره ای است که طغیان میکند و دوباره ساکت میشود. هدف بسیار مهمی پشت ایدهی ارتباط متقابل با مصرف کنندگان وجود دارد. هر تجارتی این موضوع را درک میکند. از قفسههای سوپرمارکت و بن تخفیف کتاب گرفته تا آگهیهای کوتاه تلویزیونی و تبلیغاتی که با پست پخش میشود…
همه ی با دغدغه ی مردم ارتباط دارند. در مسیر تصمیم گیری برای ایجاد زندگی آسانتر و آسوده تر، ما منابع ارزشمند احساسی را از بسیاری از محصولات حذف کردیم. ساییدن لباسها به سنگ چیزی نیست که ما پیشنهاد میکنیم اما مطمئن نیستم که انداختن آنها داخل ماشین لباسشویی و فشار دادن یک دکمه هم راه حل مناسبی باشد.
- حجم فایل : 47 مگابایت
- فرمت : pdf (غیر قابل ویرایش)
- تعداد صفحات : 407 ص