پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0
  • شناسه: 79489
  • محصول اصلی
  • نسخه: 1.0.2
  • تعداد بروزرسانی: 11
  • تاریخ بروزرسانی:
    8 مهر 1400

دانلود OKRs – Objectives and Key Results برای پرفکس

OKRs – Objectives and Key Results for Perfex CRM

OKR (اهداف و نتایج کلیدی) یک سیستم هدف است. این یک ابزار ساده برای ایجاد همسویی و تعامل پیرامون اهداف قابل اندازه گیری است. تفاوت عمده با روشهای سنتی برنامه ریزی؟ OKR ها مرتباً تنظیم ، ردیابی و ارزیابی می شوند – معمولاً به صورت فصلی. OKR یک روند ساده و سریع است که دیدگاه و خلاقیت هر تیم را درگیر می کند. ایجاد همسویی در سازمان یکی از اصلی ترین مزایای OKR است. هدف این است که اطمینان حاصل شود همه در یک مسیر با اولویت های مشخص و با ریتمی ثابت حرکت می کنند. مفهوم اصلی OKR از اینتل آمده و به سایر شرکت های سیلیکون ولی نیز سرایت کرده است. گوگل OKR را در سال 1999 ، در اولین سال خود ، تصویب کرد. این از رشد گوگل از 40 کارمند به بیش از 60،000 امروز پشتیبانی می کند. علاوه بر گوگل ، سایر شرکت ها از OKR استفاده می کنند ، از جمله Spotify ، Twitter ، LinkedIn و Airbnb. اما سیستم OKR فقط مختص شرکت های دیجیتال نیست. Walmart ، Target ، Guardian ، Dun و Bradstreet و ING Bank نیز از OKR استفاده می کنند.

0/5 ‫(0 نظر)
اطلاعات محصول
  • نسخه : 1.0.2
  • حجم فایل : 1 مگابایت
  • زبان : انگلیسی
برچسب ها
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره دانلود OKRs – Objectives and Key Results برای پرفکس را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

هفده +6=

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی