پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

مقاله روش آگاه به QoS برای نظارت بر تخلفات SLAها در IoT

مقاله روش آگاه به QoS برای نظارت بر تخلفات SLAها در IoT
شناسه محصول 6444

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

مقاله روش آگاه به QoS برای نظارت بر تخلفات SLAها در IoT-روش آگاه به QoS برای نظارت بر تخلفات SLAها در IoT

فرمت: پاورپوینت ( ppt)

حجم: 23 کیلوبایت


چکیده

اینترنت اشیاء (IoT) یک اکوسیستم متشکل از وسایل بیسیم غیر مرتبط است. سرویس های وب روی معماری های سرویس گرا (SoA)، امید بخش ترین راه حل برای ساده شدن ارتباط اشیاء در IoT  می باشد. سرویس های وب،  بدون توجه به ویژگی هایی مانند سیستم عامل یا زبان های برنامه نویسی با یکدیگر در ارتباط هستند. یکی از مهمترین چالش هایی که چنین پلتفورمی با آن مواجه هستند اظهارات SLA ها و نظارت بر تخلفات است. این بدان علت است که IoT  به کاربران اجازه می دهد تا کاربردهای پیچیده، توزیع شده و بزرگ را ایجاد کنند. بنابراین، ارائه روشی برای ساده شدن نظارت و مدیریت SLA ها ضروری به نظر می رسد.  هدف روش پیشنهاد شده در این مقاله ، تولید خودکار سرویس آگاه به QoS  و نظارت بلادرنگ است. الگوریتم مورد استفاده برای تولید سرویس از تئوری قابل تشخیص بودن سیستم رویداد گسسته[1](DES)  الهام گرفته شده است. در این روش، SLA ها ی تعریف شده توسط کاربران بطور خودکار به یک مدل UML QoS نگاشت می شوند. اپلیکیشن ترکیبی SoA برای هر مکان به یک شبکه Petri نگاشت می شود. مدل  UML QoS  سپس تبدیل شده و با مدل شبکه Petri  ترکیب می شود.الگوریتمی برای محاسبه سرویس آگاه به QoS روی مدل شبکه Petri بکار گرفته شده و  سرویس ایجاد شده در نهایت داخل سیستم قرار داده می شود.

[1] diagnosability theory of Discrete Event System

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی