پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

مقاله مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در جرایم رایانه

مقاله مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در جرایم رایانه
شناسه محصول 1949

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

مقاله مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در جرایم رایانه

فرمت: ورد ( word )

حجم: 44 کیلوبایت


مقدمه

قانون جرایم رایانه ای سرانجام در سال 1388 تصویب شد تا کشور ما گامی دیگر در مبارزه با پدیده ، جرم بردارد. با تصویب این قانون دیگر لازم نیست قضات جرایم ارتکابی را با موارد قانونی قبل از تصویب قانون جرایم رایانه ای تطبیق دهند . چه بسا این تلاش آنها ره به جایی نمی برد و نتیجه آن تباهی حقوق بزه دیدگان و جامعه در برابر بزهکاران می شد . اگرچه این قانون کاستی هایی دارد ولی همینکه کشور ما دارای قانونی برای جرایم رایانه ای شده است جای بسی امیدواری به آینده داستان مبارزه همیشگی با بزهکاران دارد . لذا روشن کردن زوایای گوناگون مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی مهمترین هدف این کار تحقیقی بوده است.

لذا در گفتار نخست شرایط تحقیق مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون جرایم رایانه ای مورد بررسی قرار می گیرد و در گفتار بعدی مجازات اشخاص حقوقی در قبال ارتکاب جرم رایانه ای و تکرار جرم در جرایم رایانه ای مورد بررسی قرار می گیرد.

0/5 ‫(0 نظر)
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره مقاله مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در جرایم رایانه را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

+5=25

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی