مقاله چگونه توانستم مشکل املای دانش آموزم را برطرف کنم

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

مقاله چگونه توانستم مشکل املای دانش آموزم را برطرف کنم

فرمت: ورد ( word )

حجم: ۳۳ کیلوبایت

4000 تومان – خرید

چکیده

املا، به معنی جانشین ساختن صحیح صورت نوشتاری کلمات و حروف به جای صورت آوایی آن هاست .

اصطلاح دیس گرافی نیز برای کودکانی اطلاق می شود که علی رغم هوش طبیعی، بسیار بد می نویسند. برخی معتقدند که بدنویسی این کودکان معمولاً به دلیل عدم هماهنگی حرکتی آنان است اما به هر حال نوشتن باید به عنوان یک عمل پیچیده که شامل رشد ذهنی، مهارت های حرکتی و بینایی است، در نظر گرفته شود .

با توجه به اینکه معمولاً بیان محاوره ای کلمات و نوشتن رسمی آنها در بسیاری از موارد با یکدیگر تطابق

ندارد لذا املا نوشتن کار دشواری است.

اینجانب در سال تحصیلی ۱۳۹۵ ۱۳۹۶ با دانش آموزی در پایه چهارم ابتدایی مواجه بودم که دارای اختلال در املا نویسی بود . با دیدن این مشکلات تصمیم گرفتم تا راه حل هایی برای بهتر شدن او اتخاذ نمایم .

بعد از جمع آوری اطلاعات و تجزیه تحلیل آن ، با روش هایی هچون ، افزایش تمرکز در دانش آمو ، تقویت

عضلات ، تقویت حافظه دیداری و شنوایی و روش های جدید املاگویی مشکلات او را در درس املا کاهش

دادم .

نکات کلیدی :

دانش آموز درس املا اختلالات املا درمان – – –

0 / 5 (بررسی٪ 1s)
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0