پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

نرم افزار ریست پرینتر اپسون L130-L220-L310-L360-L365 همراه با فیلم آموزشی

نرم افزار ریست پرینتر اپسون L130-L220-L310-L360-L365 همراه با فیلم آموزشی
شناسه محصول 42798
محصول اورجینال
محصول ایرانی محصول ایرانی

 

خطای ۲چراغ (Waste Ink Pads Counter overflow) :

پرینترهای شرکت اپسون پس از چاپ تعدادی مشخص قفل شده و هیچ عکس العملی ندارند.(چراغ قرمز کاغذ و قطره به صورت یک در میان چشمک میزند) این وضعیت بیانگر پر شدن حافظه کانتر چاپگر بوده و باید توسط نرم افزار مربوطه ریست گردد..

علائم قفل شدن پرینتر:

  • ظاهر شدن پیغام ink pad the end of its service life.Service is required روی صفحه مانیتور.

  • حرکت نکردن هد پرینتر(فیوزینگ) به هنگام روشن کردن.

  • چشمک زدن چراغ قرمز کاغذ و قطره بصورت یک در میان.

  • مصرف کننده با استفاده از دانلود نرم افزار ریست اپسون L130-L220-L310-L360-L365 میتواند شخصا و بدون مراجعه به تعمیرکار عمل ریست (صفر کردن شمارنده) پرینتر را انجام دهد.

 

حجم فایل:8 مگابایت

نوع پرینتر: اپسون L130-L220-L310-L360-L365

 

5/5 ‫(1 نظر)
اطلاعات محصول
  • حجم فایل : 8 مگابایت
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره نرم افزار ریست پرینتر اپسون L130-L220-L310-L360-L365 همراه با فیلم آموزشی را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

20 -=17

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی