پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

پاورپوینت نکته‌هایی در آیین نگارش نامه‌ها و دستور خط فارسی

پاورپوینت نکته‌هایی در آیین نگارش نامه‌ها و دستور خط فارسی
شناسه محصول 5941

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

پاورپوینت نکته‌هایی در آیین نگارش نامه‌ها و دستور خط فارسی –  نکته‌هایی در آیین نگارش نامه‌ها و دستور خط فارسی – پاورپوینت نکته‌هایی در آیین نگارش نامه‌ها و دستور خط فارسی ppt

فرمت: پاورپوینت ( ppt)

حجم: 2 مگابایت


  • تاریخچه نامه نگاری در ایران

  • مشخصات نامه‌هاي اداري

    نامه در اصطلاح عبارتست از مكاتباتي كه با هدف معين و مشخص بين اشخاص حقيقي و يا حقوقي و همچنين سازمان‌ها به منظور برقراري ارتباط مبادله مي‌گردد. ويژگيهايي كه باعث مشخص شدن نامه‌هاي اداري مي‌شوند عبارتند از: شماره، تاريخ، عنوان، عنوان واحد گيرنده، عنوان واحد فرستنده، موضوع، عنوان و نام و امضاي شخص صلاحيت‌دار. اندازه و ابعاد نامه‌هاي اداري در دو قطع بزرگ و كوچك استاندارد شده است: قطع بزرگ 210 در 297 ميلي‌متر (4A) و قطع كوچك 148 در 210 ميلي‌متر (5A). قطع 4A مخصوص نامه‌هايي است كه از پنج سطر صفحه 4A بيشتر باشد. قطع 5A مخصوص نامه‌هايي است كه از پنج سطر صفحه 5A كمتر باشد. قطع6A به اندازه 105 در  148 بيشتر براي يادداشت‌هاي اداري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. قطع 3A هم به اندازه 297 در 420 براي جدول‌ها، نمودار‌ها و صورت‌هاي مالي و اداري كاربري دارد.

—

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها
ppt

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی