پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

چگونه دانش آموز را به کامپیوتر علاقه مند کنیم؟

چگونه دانش آموز را به کامپیوتر علاقه مند کنیم؟
شناسه محصول 1233

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

چگونه دانش آموز را به کامپیوتر علاقه مند کنیم؟

فرمت: ورد ( word )

حجم: 89 کیلوبایت


مقدمه و بيان مسئله

 هر سال با دانش آموزاني مواجه هستيم که عادت کرده اند مطالب را طوطي وار حفظ کنند بدون آنکه مفهوم آن را درست بدانند ؛ دانش آموزاني که روي مسائل حداکثر دو دقيقه فکر می کنند ؛ عادت کرده اند ديگران براي آنها مسائل را حل کنند و آنها فقط قادر به حل مسائلي هستند که مشابه آنها قبلا برايشان حل شده است. دانش آموزاني که هيچگاه مسئله اي را تجزيه و تحليل نکرده اند ؛ دانش آموزاني که مسئله اي برايشان حل شده در حالي که حتي صورت مسئله را نخوانده اند يا نفهميده اند ؛ دانش آموزاني که از فکر کردن بيزارند و اينکار برايشان کسل کننده است ؛ دانش آموزاني که مي خواهند براي حل يک مسئله فقط يک راه حل ياد بگيرند و اگر بخواهي مسئله را از راه ديگري حل کني فورا مي گويند راه دوم را نگوئيد ما قاطي مي کنيم.

 اگر دانش آموزان در زمان اشتغال به تحصيل در مدرسه فکر کردن را نياموزند ، چگونه مي توانند به يادگيري ادامه دهند ؟ مهم نيست بچه ها چه مي آموزند ؛ مهم آن است که بچه ها بياموزند چگونه شخصا فکر کنند ؛ آنها بايد خود تصميم بگيرند و خود قضاوت کنند .

 

0/5 ‫(0 نظر)

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی