پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

افزونه JChatSocial Enterprise برای جوملا

مشاهده پیش نمایش در سایت رسمی
  • شناسه: 60605
  • محصول اصلی
  • نسخه: 2.50.0
  • تعداد بروزرسانی: 13
  • تاریخ بروزرسانی:
    12 آبان 1402

دانلود افزونه JChatSocial Enterprise برای جوملا

 افزونه چت تصویری جوملا ویدیو چت جوملا دانلود کامپوننت چت جوملا

افزونه JChatSocial Enterprise یک افزونه قدرتمند برای جوملا است که به شما امکان برقراری ارتباط زنده و چت درون سایتی با کاربرانتان را می‌دهد. این افزونه برای سایت‌های اجتماعی، فروم‌ها، سیستم‌های پشتیبانی آنلاین، وبینارها و سایت‌هایی که نیاز به ارتباط زنده و گفت و گوی فعال با کاربران دارند، مناسب است.

بعضی از ویژگی‌های کلیدی افزونه JChatSocial Enterprise عبارتند از: چت یک به یک و چت چند نفره، امکان تبلیغات متنی و تصویری در چت، پشتیبانی از آیکون‌ها و اموجی‌ها، امکان ارسال فایل‌ها و تصاویر، وضعیت آنلاین و آفلاین کاربران، نمایش تاریخچه گفتگوها، پیام‌های خوش‌آمدگویی و خروجی، کنترل دسترسی‌های مختلف، قابلیت چت در صفحات منتخب، سازگاری با تم‌های مختلف و بسیاری از ویژگی‌های دیگر.

4/5 ‏‫(2 نظر)‬
اطلاعات محصول
  • نسخه : 2.50.0
  • حجم فایل : 10 مگابایت
  • زبان : انگلیسی
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره افزونه JChatSocial Enterprise برای جوملا را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

20 -=6

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی