پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

مقاله بررسی و رتبه بندی تاثیر آمیخته ترفیع از دید مشتریان بر مبنای مدل آیدا

مقاله بررسی و رتبه بندی تاثیر آمیخته ترفیع از دید مشتریان بر مبنای مدل آیدا
شناسه محصول 1806

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

مقاله بررسی و رتبه بندی تاثیر آمیخته ترفیع از دید مشتریان بر مبنای مدل آیدا

فرمت: ورد ( word )

حجم: 1 مگابایت


چکیده

بانکها برای پیشبرد اهداف خود و کسب مزیت رقابتی باید از آمیخته ترفیع شامل تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش حضوری و بازاریابی مستقیم استفاده کنند.

بانکها با افزایش بودجه برای آگهی و عملیات پیشبرد فروش، مشتریان بیشتری جذب کرده اند. البته به دلیل ناملموس بودن خدمات بانکی استفاده از تبلیغات تا حدودی مشکل است، زیرا برخی ازخدمات بانکی را بدون عرضه ی آنها نمی توان نشان داد. با توجه به این دلیل، بانکها در آگهی های خود باید ازعوامل تداعی کننده استفاده کنند، از جمله تأکید بر آسایش، امنیت و آسودگی خاطر. ضمناً فروش حضوری و روابط عمومی نیز به طور محدود مورد استفاده قرار گرفته است.

در اين راستا تحقیق حاضر به دنبال ارزیابی و رتبه بندی آمیخته ترفیع از دید مشتریان بر مبنای مدل آیدا در بانک ملت شعب تربت حیدریه می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی می باشد و بدين منظور از میان مشتریان با روش نمونه گیری تصادفی ساده در بازه زمانی دی ماه 93 لغايت مرداد 94 نمونه 382 نفری مورد بررسی قرار گرفت .

نرم افزار مورد استفاده در این تحقیق اس پی اس اس[1] بوده است و برای سنجش آزمون فرضیات تحقیق از آزمون های تی تست و فریدمن علاوه بر آزمون های توصیفی استفاده گردیده است. این تحقیق بیان می کند که تبلیغات دارای بیشترین اهمیت و بعد از آن به ترتیب پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش حضوری می باشد و در نهایت بازاریابی مستقیم که از اهمیت کمتری برخورداراست در رتبه آخر قرار می گیرد.

واژگان کلیدی : ترفیع – تبلیغات – روابط عمومی- پیشبرد فروش – فروش حضوری – بازاریابی مستقیم

-1SPSS

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی