پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

دانلود بروشور مهندسی مکانیک هواپیما

دانلود بروشور مهندسی مکانیک هواپیما
شناسه محصول 2815
محصول اورجینال
محصول ایرانی محصول ایرانی

 

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

دانلود بروشور مهندسی مکانیک هواپیما


مهندسی  مکانیک هواپیما

مروزه مهمترين مسئله براي کارخانه هاي هواپيماسازي و شرکتهاي هواپيمايي، پروازي ايمن و مطمئن است. اما چگونه مي توان سلامت و ايمني يک پرواز را تضمين کرد؟

يکي از مهمترين کارها در اين زمينه، اطمينان از سلامت کامل بدنه، موتور و سيستم هاي داخلي يک هواپيما است. کاري که توسط متخصصان تعمير و نگهداري هواپيما انجام مي گيرد.

بدون شک ايمني پرواز هر هواپيما بايد تأمين گردد؛ يعني تمامي قطعات، سطوح و سيستم هاي هر هواپيما بايد از لحاظ فني در وضعيت مطلوب و سلامتي کامل باشد. براي حفظ اين سلامتي، کارخانه سازنده هر هواپيما به کمک سازمان هواپيمايي کشوري که آن هواپيما را ساخته است؛ بازرسي هاي منظمي براي هر هواپيما تنظيم کرده است و براساس آن تمام قطعاتي که لازم است در ساعتهاي معين پروازي بازرسي شود، مورد بررسي قرار گرفته و اگر ايرادي پيدا کرده باشد، در صورت امکان تعمير و در غير اين صورت تعويض مي شود. اين برنامه ريزي تعمير و تعويض قطعات هواپيما به صورت منظم انجام مي گيرد.

5/5 ‫(1 نظر)
اطلاعات محصول
  • حجم فایل : 56 کیلوبایت
  • فرمت : pdf (غیر قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات : 2 ص
برچسب ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی