پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0
  • شناسه: 344588
  • محصول اصلی
  • نسخه: 1.0

دانلود اسکریپت SMS Notification for RISE CRM

“اعلان‌های پیامکی (SMS) برای RISE CRM”  RISE CRM یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است که امکان مدیریت جریان کار، پروژه‌ها، فروش و خدمات مشتری را به شرکت‌ها می‌دهد. این سیستم معمولاً‌ قابل سفارشی‌سازی برای ارسال اعلان‌ها به کاربران از طریق ایمیل، داشبورد، یا پیامک می‌باشد.

در زمینه اعلان‌های پیامکی (SMS)، RISE CRM می‌تواند به گونه‌ای پیکربندی شود که در صورت رویدادهای مشخصی مانند تخصیص وظیفه جدید، بروزرسانی وضعیت پروژه، یا هر گونه یادآوری تعریف شده، پیامک به کاربران مربوطه ارسال کند. بسته به نحوه‌ی تنظیم و شخصی‌سازی سیستم شما، این امکان وجود دارد که به شکل خودکار این کار را انجام دهید.

برای فعال‌سازی این ویژگی، ممکن است نیاز باشد:

1. یک درگاه پیامکی (SMS Gateway) دریافت کرده و آن را با CRM خود ادغام کنید.
2. API درگاه پیامکی را با تنظیمات RISE CRM تنظیم کنید تا ارتباط بین سیستم و سرویس پیامکی برقرار شود.
3. تعریف کنید که کدام اعلان‌ها و اطلاعیه‌ها باید از طریق پیامک ارسال شوند.
4. سطوح دسترسی و اجازه‌ی استفاده از اعلان پیامکی را برای کاربران مختلف در CRM خود مشخص نمایید.

4/5 ‫(1 نظر)
اطلاعات محصول
  • نسخه : 1.0
  • حجم فایل : 6 مگابایت
  • زبان : انگلیسی
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره دانلود اسکریپت SMS Notification for RISE CRM را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

13 +=18

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی