پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0
  • شناسه: 331672
  • محصول اصلی
  • نسخه: 1.72.0

دانلود اسکریپت WHMCS Advanced Menu Manager

قالب WHMCS Advanced Menu Manager یک افزونه برای سیستم WHMCS می‌باشد که به شما امکان می‌دهد منوهای مدیریتی سفارشی شده را در پنل مدیریت WHMCS خود ایجاد و مدیریت کنید.

با استفاده از WHMCS Advanced Menu Manager، شما می‌توانید منوهای مدیریتی سفارشی شده را به سادگی ایجاد کنید و به نیازهای خاص خود پیاده‌سازی کنید. این افزونه قابلیت اضافه کردن آیتم‌های منو، تغییر ترتیب آیتم‌ها، ایجاد زیرمنوها و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی‌های کلیدی WHMCS Advanced Menu Manager عبارتند از:

– امکان ایجاد منوهای مدیریتی سفارشی شده

– اضافه کردن آیتم‌های منو با لینک‌های مختلف

– تغییر ترتیب آیتم‌ها و سازماندهی منو

– ایجاد زیرمنوها با ساختار سلسله‌مراتبی

– قابلیت سفارشی‌سازی ظاهر منو با استفاده از CSS

– سازگاری با نسخه‌های مختلف WHMCS

– و بسیاری از ویژگی‌های دیگر.

با استفاده از WHMCS Advanced Menu Manager، شما می‌توانید منوهای مدیریتی سفارشی شده و بهینه شده را در پنل مدیریت WHMCS خود ایجاد و مدیریت کنید.

4/5 ‏‫(2 نظر)‬
اطلاعات محصول
  • نسخه : 1.72.0
  • حجم فایل : 1 مگابایت
  • زبان : انگلیسی
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره دانلود ماژول WHMCS Advanced Menu Manager را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

دوازده -11=

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی