پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

دانلود قالب Qerza قالب داشبورد ادمین پورتال شغلی HTML

مشاهده پیش نمایش در سایت رسمیqerza-job-portal-admin-dashboard-bootstrap-html-template/29786850#
  • شناسه: 354812
  • محصول اصلی
  • نسخه: 2.1

دانلود قالب Qerza قالب داشبورد ادمین پورتال شغلی HTML

Job Portal Admin Dashboard Bootstrap HTML Template + RTL Ready

Qerza – قالب داشبورد ادمین پورتال شغلی HTML با استفاده از Bootstrap می‌باشد که آماده استفاده از راست به چپ (RTL) می‌باشد. این قالب طراحی شده است تا برای ایجاد داشبوردهای مدیریتی برای پورتال‌های استخدام و کاریابی مناسب باشد. از ویژگی‌های این قالب می‌توان به طراحی مدرن و حرفه‌ای، پشتیبانی از زبان راست به چپ برای تجربه کاربری بهتر، قالب بصری برای نمایش داده‌ها و آمارها، فرم‌های پیشرفته برای مدیریت اطلاعات، جداول داده، نمودارها و امکانات دیگر برای مدیریت پورتال شغلی اشاره کرد.

استفاده از قالب Qerza به شما امکان می‌دهد به سرعت یک داشبورد ادمین حرفه‌ای برای پورتال شغلی راه‌اندازی کنید و از امکانات و قابلیت‌های آن برای مدیریت و نمایش داده‌ها و اطلاعات مختلف استفاده کنید. این قالب مناسب برای استفاده توسط توسعه‌دهندگان و طراحان وب است که به دنبال یک راه حرفه‌ای برای ساخت داشبوردهای ادمین برای پورتال‌های شغلی هستند.

0/5 ‫(0 نظر)
اطلاعات محصول
  • نسخه : 2.1
  • حجم فایل : 46 مگابایت
  • زبان : انگلیسی
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره دانلود قالب Qerza قالب داشبورد ادمین پورتال شغلی HTML را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

20 +=40

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی