پیش نمایش
دانلود کتاب بازاریابی سیاسی اثر جنیفر لیز مارشمنت pdf
بازاریابی برای داوطلبان و حزب: این فصل به چگونگی استعمال بازاریابی سیاسی برای خود مجموعه حزب یا نامزدها می پردازد. دو وجه برای این مسئله وجود دارد: یکی این است که بازاریابان چه چیز را بازاریابی داخلی می نامند، زیرا آن افراد درون سازمان را شامل میشود. در دنیای سیاست این به معنای داوطلبانی مانند اعضای سازمان میباشد. هدف بکار بستن تکنیک ها و قواعد بازاریابی برای حصول اطمینان از فعال و موثر بودن داوطلبان برای حزب می باشد.
مورد دوم اجرای بازارگرایی را مد نظر دارد. اگرچه این مسئله به طور سنتی بخشی از بازاریابی داخلی ذکر شده در کتب بازاریابی نیست و البته تمامی احزاب بازارگرا نیستند، مطالعات بازاریابی سیاسی نشان میدهد که آنهایی که سعی در تغییر محصول برای پاسخ به تقاضای رای دهندگان داشته اند، اغلب با مشکلاتی از جانب فرهنگ حزب و اعضا مواجه میشوند، حتی اگر این تغییرات به برنده شدن حزب در انتخابات بعدی منجر شود.
ایده بازارگرایی و پاسخ بیش از حد به تقاضای عموم در مقابل عقاید و نظرات سنتی حزب نگرانی هایی را میان داوطلبان و اعضای حزب بر می انگیزد؛ اعضای حزبی که سرمایه گذاری هایی در دلبستگیها به حزب نماینده دارند و نظراتی جدی درباره چگونگی تغییر جهان در سر می پرورانند: به همین دلیل است که آنها در وحله اول به دنیای سیاست وارد شدند. بنابراین اجرای بازارگرایی و نیز داوطلبان می بایست به خوبی سازماندهی شوند.
- حجم فایل : 40 مگابایت
- فرمت : pdf (غیر قابل ویرایش)
- تعداد صفحات : 326 ص