پیش نمایش
دانلود کتاب برند ماندگار اثر جرمی میلر pdf
12/5 اصل برای ساخت برندی فراموش نشدنی
شاید درباره کسب و کارتان و قابلیتهایش هیجان داشته باشید؛ ولی این بدان معنا نیست که بقیه هم همین طورند. بخش عمده ای از مشتریان بالقوه ای که با آنها روبه رو میشوید کاملاً راضی و خشنودند. آنها هر روز تصمیم میگیرند و مشکلات را حل میکنند، آنها تأمین کنندههای دلخواهشان را دارند و میدانند چگونه کارها را به سرانجام برسانند.
از نظر آنها سری را که درد نمیکند دستمال نمیبندند، این بی اعتنایی خریداران آدم را عصبانی میکند. اینکه مشتری دست رد به سینهتان بزند، مشکلی است که میشود مدیریتش کرد. برای مثال از آن تجربه درس میگیرید و عملکردتان بهتر میشود؛ ولی اینکه نادیده گرفته شوید موضوع دیگری است؛ زیرا مشتریان بالقوه تان روی هدایت خودکارند و وضعیت موجود را انتخاب میکنند.
برندهای ماندگار بی اعتنایی را سبک نمی شمارند. هدف خودنمایی و جلب توجه مشتریان است. با کمی بهتر بودن از سرشناسهای حوزه کاریتان، خودتان را متمایز نمیکنید، باید به مشتریان بالقوه مشتریان فعلی و شرکایتان دلیلی برای جلب توجه بدهید.
یک راه مؤثر برای جذب کل بازار، قراردادن افراد در موقعیت گفت و گوست. به جای اینکه آنها را بازاریابی کنید، با آنها صحبت کنید. ایده ها را به اشتراک بگذارید، نقطهٔ مشترک بیابید، گفت وگو کنید و تا جای ممکن بازارتان را در موضوعاتی متمرکز کنید که آنها را ترغیب کند بگویند: «جالبه. بیشتر درباره ش بگو.»
- حجم فایل : 49 مگابایت
- فرمت : pdf (غیر قابل ویرایش)
- تعداد صفحات : 272 ص