پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0
دانلود کتاب بی نظمی در بازاریابی اثر پروفسور فیلیپ کاتلر و جان کسلیون pdf

دانلود کتاب بی نظمی در بازاریابی اثر پروفسور فیلیپ کاتلر و جان کسلیون pdf

پی دی اف

شناسه: 328403

نویسنده: پروفسور فیلیپ کاتلر و جان کسلیون

مترجم: دکتر کامبیز حیدرزاده و دکتر شهناز نایب زاده

 

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

دانلود کتاب بی نظمی در بازاریابی اثر پروفسور فیلیپ کاتلر و جان کسلیون pdf


موقعیت های کلیدی را تعیین کنید. آیا با هدفتان مرتبط هستند؟ آیا از سازگاری دروني برخوردار هستند؟ آیا شبیه طرح اصلی هستند؟ آیا موقعیت ها نتایج نسبتا ایستایی را نمایش می دهند؟ . به سمت موقعیت های تصمیم گیری همگرا شوید. در فرایندی تکراری، به هفت مرحله ی قبلی بازگردید تا به موقعیت هایی برسید که موضوعات بنیادی پیش روی سازمان را نشانه گرفته اند. نقاط قوت و ضعف هر موقعیت را شناسایی کنید و سپس بر اساس سنجش احتمالات، اولویت بندی شان کنید.

بیایید به مثال سه شرکت اتومبیل ساز بزرگ بازگردیم و تدوین سریع یک موقعیت محتمل را تمرین کنیم. 1. با تحلیل موقعیت، تصمیم بگیرید بایستی به کدام سؤالات کلیدی پاسخ بدهید. اثر افزایشی هزینه ی بدهی های بازنشستگی ٢. محدوده و زمان تحلیل را تعیین کنید. کارمندان داخل امریکا با طرح بازنشستگی بر اساس بودجه ی شرکت (۲۰۰۴-۲۰۰۸) ٣. ذینفعان عمده را شناسایی کنید. کارکنان، اتحادیه های کارگری، مشتریان، دلالهای اتومبیل، تأمین کنندگان، بانک ها و شرکت های صندوق های بازنشستگی که بودجه های بازنشستگی را مدیریت می کنند، همه مشمول افزایش اضطراب به درجات متفاوت هستند.

۴. نقشه ی روندهای اساسی و آشفتگی و نیروهای بی نظمی حاصل از آن را ترسیم کنید. مسن شدن سریع جمعیت کارگری و نرخ نامناسب و پایین ورود کارگران جوانتر در برابر نرخ بازنشستگی در زمان دلخواه؛ افزایش نوسانات شاخص سهام، جایی که وجوه بازنشستگی سرمایه گذاری می شود؛ فشار حاشیه ی سود نزولی رقبای خارجی با سهم بازار درحال افزایش و قیمت های پایین تر ناشی از هزینه های کمتر (کارگران امریکایی غیروابسته به اتحادیه)؛ واردات کالاهای خارجی از بازارهای ارزان قیمت، نرخ صعودی نیروی کار و هزینه های مراقبت های بهداشتی و سلامتی؛ افزایش مبارزات مقامات اتحادیه برای کاهش اعضا.

۵. بی اطمینانی های کلیدی حاصل از هرج ومرج را بیابید. افزایش سریع قیمت بنزین به علت جهش قیمت نفت (و تنزلهای ناگهانی درهم گسیخته همچنان که پیش از سال ۲۰۰۸ رخ داد)؛ تغییر تقاضای مصرف کنندگان وسایل نقلیهی بزرگ و پرمصرف؛ رشد تجاوزکارانهی اتومبیل سازان خارجی در بازار امریکا که به سازندگان اتومبیل امریکایی فشار وارد می آورد و حجم فروششان را کم و هزینه هایشان را افزایش می دهد.

4/5 ‫(1 نظر)
اطلاعات محصول
  • حجم فایل : 69 مگابایت
  • فرمت : pdf (غیر قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات : 187 ص
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره دانلود کتاب بی نظمی در بازاریابی اثر پروفسور فیلیپ کاتلر و جان کسلیون pdf را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

10 +پنج=

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی