فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.
دانلود کتاب خلق محتوا خلق مشتری اثر جو پولیزی pdf
نسل انفجار جمعیت از زمان ظهورشان در سال ۱۹۴۶ تا کنون عنصر بسیار مهمی در جامعه بوده اند. در سال ۲۰۰۸ که مسن ترین آنها ۶۲ ساله شدند، شروع کردند به اینکه تأثیر مهم دیگری روی اقتصاد بگذارند. در آغاز، این افراد مدارس ابتدایی را شلوغ کردند سپس با تظاهرات صلح، ایالت واشنگتن را شلوغ کردند. شاید به زودی نظامهای تأمین اجتماعی و بیمه ی سالمندان را هم شلوغ کنند.
نسل انفجار جمعیت در جوانی ترسناک بودند. شاید اکنون که سنشان بالا رفته حتی ترسناکتر هم شده باشند. یک چیز قطعی است: آنها همچنان در دهه های آتی تأثیر چشمگیری خواهند داشت، به علاوه این افراد تقریباً به طور حتم همچنان جزو مهمترین مشتریان شما خواهند بود. در ایالات متحده، به طور معمول نسل انفجار جمعیت را پدیده ای آمریکایی قلمداد می کنیم؛ اما در حقیقت انفجار جمعیت در کل دنیا از جمله کانادا، اروپا و منطقه ی آسيا – اقيانوسيه رخ داده است.
در هر کشوری که جوانانش در خارج از مرزها مشغول به خدمت بودند با برگشتن این جوانان به خانه برای تشکیل خانواده پس از تأخیری طولانی نرخ تولد به شدت افزایش یافت. برای یک مؤسسه ی جهانی روابط عمومی مثل فلشمن هیلارد، این امر ظرفیت رهبری فکری جهانی را ایجاد میکند. در سال ۲۰۰۶، حدود صد کارمند فوق العاده با انگیزه از سراسر دنیا گروه افاج بوم» را تشکیل دادند.
مؤسسه ی فلشمن – هیلارد سالها با انجمن بازنشستگان آمریکا (ای ای اربی) همکاری کرده بود و در جریان تحقیقات انجمن مذکور درباره سونامی در حال شکل گیری نسل انفجار جمعیت قرار گرفت. بیشتر بازاریابها با نزدیک شدن نسل انفجار جمعیت به سن بازنشستگی به غلط تأثیر فرهنگی و اقتصادی قابل توجه این نسل را دست کم می گرفتند اما فلشمن هیلارد این کار را نکرد.
ایلین مارکوس کارمند دفتر این مؤسسه، در واشنگتن برای فعالیتهای مخصوص این نسل در مؤسسه فکرهایی در سر داشت. وی با مشارکت دکتر کارول اور سبورن از کالیفرنیا جریان افاج بوم را شکل داد. آنها دریافتند که باید در میان بازاریاب های جوان تری رخنه کنند که هنوز تأثیر اقتصادی و قدرت خرید ۷۸ میلیون متولد بین سالهای ۱۹۴۶ و ۱۹۶۴ را درک نمی کردند.
- حجم فایل : 37 مگابایت
- فرمت : pdf (غیر قابل ویرایش)
- تعداد صفحات : 298 ص