فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.
دانلود کتاب قدرت محتوا اثر جو پولیزی pdf
محتوا را منابع بسیار متعددی در کل شرکت تولید می کنند: نه تنها بخش بازاریابی، بلکه بخشهای ارتباطات و روابط عمومی، پشتیبانی فروش، خدمات مشتریان، توسعه ی محصول و مهندسان فنی. همه ی این گروه ها و گروههای دیگر، دارند محتوا تولید می کنند. دریافته ایم که بزرگترین مانع به «چرایی» مربوط می شود. اینکه به تیمهایمان کمک کنیم تا به این درک برسند که اگر مثل یک ناشر محتوا فکر و عمل کنیم، بیشتر محتوایی تولید می کنیم که مشتریان مان به دنبالش هستند و کمتر سراغ محتوایی می رویم که چشمشان را به رویش می بندند.
یکی از بزرگترین چالشهای بازاریابی محتوایی این است که نیازهای مشتریان مان را مقدم بر نیازهای خودمان بدانیم و داستانهایی بگوییم که با مردم ارتباط برقرار می کنند. برای کمک به تیمهایمان، مهم ترین سوالات و عبارات موردجستوجوی مشتریان احتمالی مان را شناسایی کردیم. داریم سؤالات مربوط به چگونگی کمک فناوری و نوآوری به کسب و کارها در غلبه بر بزرگترین مشکلاتشان را ثبت می کنیم: اینکه چگونه رشد کنیم؟ چگونه هزینه ها را کاهش دهیم؟ چگونه بر رقبا غلبه کنیم؟ و چگونه مشتریان وفادار به دست بیاوریم؟
همچنین، با تیم های کل سازمان جلسه می گذاریم تا گام به گام یادشان دهیم که چگونه باید با استفاده از انواع محتواها و کانال های مورداستفادهی مشتریان مان، پاسخ این سؤالات را بدهند. حداقل سعی می کنیم یادشان بدهیم که چگونه مفید باشند. در حالت ایده آل، امیدواریم که مشتریان آینده مان را نه تنها آموزش بدهیم، بلکه سرگرم شان هم بکنیم. کمکشان کنیم در کارشان موفق شوند. میدانیم که اگر این کار را انجام دهیم، نه تنها پی می برند ما که هستیم و چه می کنیم، بلکه پی می برند شریک کسب و کارشان هستیم.
- حجم فایل : 59 مگابایت
- فرمت : pdf (غیر قابل ویرایش)
- تعداد صفحات : 465 ص