فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.
دانلود کتاب مسری اثر جونا برگر pdf
مدیرش می خواست مردم بیشتر درباره اش حرف بزنند. این شد که بازایجنت تصمیم گرفت زیستگاه بزرگتری برای اش بسازد. طی یک عملیات شش هفته ای کاری کردیم مردم کلمات رستوران بوستون و شام را مکرر در مکرر بشنوند. یک گروه می شنیدند فکر شام امشب هستید؟ بوستون مارکت را فراموش نکنید پیام گروه دیگر کمی کلی تر بود: «فکر غذای بیرونید؟ بوستون مارکت را فراموش نکنید بعد صحبتها و مکالمات هر یک از این دو گروه را با هم مقایسه کردیم. نتیجه اش واقعا تکان دهنده بود.
پیامی که زیستگاه پیشین را بزرگتر میکرد آن یکی که مشخصا درباره ی شام حرف میزد تا بیست درصد حرف مردم را بیشتر کرده بود. این یعنی پیام کلی جواب نمیداد چرا؟ چون پیام کلی را همه جا شنیده ایم ولی وقتی زیستگاه را از ناهار تا شام گسترش میدهیم یعنی همان تفکر پیشین مردم را با دو دستمان از دو طرف کشیده و ذهنشان را بازتر کرده ایم بزرگ ترکردن زیستگاه حرف مردم را هم بیشتر کرد. جناحهای مخالف هم میتوانند به عنوان زنجیره استفاده قرار شوند.
سازمانهای بهداشت و سلامت عمومی چطور میتوانند در برابر تبلیغات رنگارنگ و پرهزینه ی شرکتهای مضری مثل سیگار بایستند و مردم را ازشان کنند؟ یکی از راه های مبارزه با نابرابری هایی از این دست این است که نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنیم به این صورت که از پیام رقیب طوری استفاده کنیم که زنجیره ای برای پیام خودمان باشد.
- حجم فایل : 38 مگابایت
- فرمت : pdf (غیر قابل ویرایش)
- تعداد صفحات : 254 ص