فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.
دانلود کتاب چکش بصری اثر لورا ریس pdf
برای به جا گذاشتن تأثیر ماندگار در ذهن مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه، برندها نمیتوانند تنها بر کلمات تکیه کنند، بلکه باید یک تصویر متمایز پیدا کنند که فورا پیام برندشان را منتقل کند. آنها باید به جای کلمات به تصاویر تکیه کنند تا این کار به سهولت انجام شود، زیرا تصاویر بار احساسی شدید و آنی دارند که کلمات فاقد آن هستند.
با این حال، یافتن یک چکش بصری مناسب باید با تمرکز بر میخ کلامی یا پیام یک برند شروع شود. مهمترین نکته اینجاست که این میخ کلامی نیز از استراتژی برندینگ یک برند استخراج میشود و تمامی این عناصر مانند نخ تسبیح به یکدیگر ارتباط دارند بنابراین مثل همیشه همه چیز به استراتژی صحیح شما برمیگردد.
مشکل بسیاری از برندها این است که سعی میکنند همهچیز را برای همه داشته باشند. اگر استراتژی یک برند این است، متاسفانه هرگز به یک پیام قدرتمند یا مؤثری نمیرسد و درنتیجه هرگز نمیتواند یک چکش بصری خوب برای همراهی با آن خلق کند.
- حجم فایل : 72 مگابایت
- فرمت : pdf (غیر قابل ویرایش)
- تعداد صفحات : 184 ص