پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

قالب اپن کارت Nevara

Nevara – Responsive Furniture & Interior Opencart 3 Theme

قالب Nevara یک قالب فروشگاهی اپن کارت بسیار زیبا و قدرتمند است که به طور حرفه ای بر روی فروش لوازم خانگی و تزئینات داخلی منزل تمرکز کرده است. این قالب دارای چهار طرح متنوع برای صفحه اصلی فروشگاه بوده و کلیه ویژگی های مورد نیاز برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و دکور و تزئینات را دارا میباشد.

ویژگی های قالب Nevara :

  • طراحی واکنش گرا و سازگار با نمایشگر های رتینا
  • سازگاری با انواع مرورگر ها
  • دارای طرح های متنوع برای صفحه خانگی
  • پشتیبانی از مگامنو با قابلیت تنظیم ستون ها و ردیف ها و نمایش بلاک های ثابت
  • قابلیت ترجمه
  • دارای ماژول وبلاگ
  • دارای ناوبری لایه ای ایجکسی
  • طراحی زیبا و مدرن و مناسب ایجاد فروشگاه های فروش لوازم دکوری و تزئینات
  • امکان نمایش آیتم ها به دو صورت لیست و شبکه
  • دارای اسلایدر بنر سفارشی
  • دارای اسلایدر تب های محصولات
  • دارای اسلایدر لوگوی برند ها
  • مجهز به تنظیمات تایپوگرافی و امکان استفاده از فونت های گووگل
  • دو طرح عریض و باکس دار و امکان کنترل عرض سایت و نواحی محتوا و سایدبار ها
  • و…
0/5 ‫(0 نظر)
اطلاعات محصول
  • نسخه : 1.0
  • حجم فایل : 35 مگابایت
  • زبان : انگلیسی
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره قالب اپن کارت Nevara را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

بیست -نه=

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی