پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0
  • شناسه: 330405
  • محصول اصلی
  • نسخه: 1.0

دانلود قالب فرم بازخورد و نظرسنجی Filpo

فیلپو تمپلیت فرم های دریافت نظر مشتری و فید بک اچ تی ام ال Feedback Form & Survey Template

قالب Filpo یک قالب فرم بازخورد و نظرسنجی به نام Filpo Feedback Form Survey Template است. این قالب برای ایجاد فرم‌های بازخورد و نظرسنجی در وبسایت‌ها استفاده می‌شود.

با استفاده از این قالب، شما می‌توانید فرم‌های بازخورد و نظرسنجی متنوعی را برای جمع‌آوری نظرات و اطلاعات مختلف از کاربران وبسایت خود ایجاد کنید. این قالب دارای طراحی زیبا و قابلیت‌های بسیاری است که به شما امکان می‌دهد فرم‌های بازخورد سفارشی را ایجاد، مدیریت و نمایش دهید.

قالب Filpo Feedback Form Survey Template قابلیت‌هایی مانند فیلدهای مختلف فرم بازخورد، امکان افزودن سوالات تکراری، ارسال اطلاعیه‌های ایمیل، امکان تنظیم محدودیت‌های زمانی و بسیاری از قابلیت‌های دیگر را داراست.

با استفاده از قالب Filpo Feedback Form Survey Template می‌توانید به سادگی فرم‌های بازخورد و نظرسنجی متنوعی را برای وبسایت خود ایجاد کنید و نظرات و اطلاعات کاربران را جمع‌آوری کنید.

2.8/5 ‏‫(5 نظر)‬
اطلاعات محصول
  • نسخه : 1.0
  • حجم فایل : 30 مگابایت
  • زبان : انگلیسی
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره قالب فرم بازخورد و نظرسنجی Filpo را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

6 -=0

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی