فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.
مقاله بازارایابی- بازارایابی-تحقیق بازارایابی
فرمت: ورد ( word )
حجم: ۶۹ کیلوبایت
بازارایابی
تاثیر فرهنگ بازارایابی را به سورضه ی و موثر بودن بازاریابی تعیین نماید، در حالیکه سایز شرکنپت خصوصی و حیطه جغرافیایی را ثابت نگاه میدارد.
تحت شرکتها، براساس قدرت فرهنگ بازایابی در شرکت، به گروههایی دسته بندی می شوند و سه دسته مجزا و مشخص نتیجه می شود که عبارتند از:
شرکت هایی با یک فرهنگ بازاریابی و بسیار قوی و مستحکم،( طبق مقیاس های نکته ای ۲۰/۲ تا ۱)
شرکت هایی با یک فرهنگ«قوی»( از ۳ تا ۲۱/۲).
شرکتهایی با یک فرهگ « تا حدیقوی و مستحکم» ( از ۶ تا ۱/۳)