پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

مقاله طراحي سیستم حقوق و دستمزد

مقاله طراحي سیستم حقوق و دستمزد
شناسه محصول 1682

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

مقاله طراحي سیستم حقوق و دستمزد

فرمت: ورد ( word )

حجم: 315 کیلوبایت


مقدمه

كساني كه در رشته‌هاي امور مالي مشغول تحصيل مي‌باشند و اطلاعات حسابداري را فرا مي‌گيرند يكي از انواع هزينه‌هايي را كه با آن آشنا مي‌شوند هزينه حقوق و دستمزد است و به تبع روش حسابداري و ثبت اين هزينه را دفاتر روزنامه و كل فرا خواهند گرفت ولي بايد توجه داشت .

بحث هزينه حقوق و دستمزد داراي مطالب زيادي مي‌باشد كه هر فرد حسابدار يا كسي كه در واحد حقوق ودستمزد سازمان يا موسسه‌اي كار مي‌كند نياز به داشتن دانش تخصصي در اين زمينه خواهد بود اين اطلاعات را به صورت خلاصه مي‌توان شناخت سيستمهاي كنترلي حقوق ودستمزد، شناخت قوانين بيمه و ماليات و ساير موارد نام برد كه در ادامه با آنها بيشتر آشنا خواهيم شد.

مي‌دانيد هزينه نيروي كار بخش اعظم از بهاي تمام شده توليد كالا و خدمات يك موسسه يا يك واحد اقتصادي را به خود اختصاص مي‌دهد و در واقع تأثير قابل توجه‌اي بر سود واحدهاي تجاري معمول هزينه حقوق و دستمزد در واحدهاي مختلف متفاوت است ولي بطور معمول هزينه حقوق دستمزد از درآمدهاي واحدهاي اقتصادي و تجاري را به خود اختصاص مي‌دهد بنابراين پرواضح است كساني كه در رشته امور مالي تحصيل مي‌كنند بايد اطلاعات جامع و كافي در اين زمينه داشته باشند

0/5 ‫(0 نظر)

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی