پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

مقاله چگونه می توانم مشکل پرخاشگری دانش آموزان را کاهش دهیم

مقاله چگونه می توانم مشکل پرخاشگری دانش آموزان را کاهش دهیم
شناسه محصول 1965

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

مقاله چگونه می توانم مشکل پرخاشگری دانش آموزان را کاهش دهیم

فرمت: ورد ( word )

حجم: 221 کیلوبایت


چکیده

با توجه به اینکه دانش آموزانی که به مدرسه می آیند دارای تفاوت های فردی می باشند و از خانواده های همانند وارد مدرسه نمی شوند . لذا اعمال شیوه های تربیتی یکسان در مورد تمامی آن ها راه جایی نخواهند برد . در میان دانش آموزان که در مدارس مشغول به تحصیل می باشند بعضی از آنها بعلت مشکلاتی که دارند توجه و تدابیر خاصی را طلب می کنند . به منظور شناسایی چنین دانش آموزانی ، و کمک در بهبود و مشکل این دانش آموزان پژوهشی بعنوان اقدام پژوهی دوره ی کارشناسی رشته آموزش ابتدایی انجام پذیرفته است . این پژوهش در آموزشگاه مبعث ، روستای اله… آباد از توابع شهرستان تربت حیدریه ، انجام گرفته است هدف از شناسایی و بهبود رفتار یک دانش آموز ، پایه ی دوم ابتدایی که دارای پرخاشگری می باشد .

پس از تحقیقات دانش آموز با شیوه های علمی مشاهده ، مصاحبه ، کمک گیری از همکاران اولیاء و برقراری ارتباط صمیمانه ، دادن مسئولیت ، خواستن توضیح در مورد رفتار و اطلاعات  حاصل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و به منظور بهبود وضع دانش آموز و رفع مشکل توصیه هایی به والدین صورت گرفته است تا با آشنایی کامل ، بتوانند ، برخورد صحیح با دانش آموز مورد نظر داشته باشند .

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی