پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

مقاله کنترل پذیرش مبتنی بر SLA برای یک ارائه دهنده نرم افزار بصورت اجاره نرم افزار

مقاله کنترل پذیرش مبتنی بر SLA برای یک ارائه دهنده نرم افزار بصورت اجاره نرم افزار
شناسه محصول 6448

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

مقاله کنترل پذیرش مبتنی بر SLA برای یک ارائه دهنده نرم افزار بصورت سرویس(اجاره نرم افزار) در محیط محاسبات ابری-مقاله کنترل پذیرش مبتنی بر SLA برای یک ارائه دهنده نرم افزار بصورت اجاره نرم افزار

فرمت: ورد ( word)

حجم: 30 کیلوبایت


چکیده

نرم افزار بصورت سرویس(SaaS)   دسترسی به اپلیکیشن ها  را برای کاربر نهایی روی اینترنت فراهم می کند بدون اینکه کاربر مجبور باشد برای زیرساخت ها و نرم افزار هزینه بپردازد. برای سرویس دهی به مشتریان ، ارائه دهندگان SaaS  از منابع  موجود در مراکز داده داخلی استفاده می کنند و یا منابع را از ارائه دهندگان  زیرساخت بعنوان سرویس(زیرساخت های اجاره ای (IaaS)) اجاره می کنند. میزبانی در خانه[1] می تواند هزینه های مدیریت و نگهداری را کاهش دهد درحالیکه اجاره کردن از ارائه دهند گان IaaS  می تواند کیفیت سرویس  را بعلت عملکرد متغیرش تحت تاثیر قرار دهد. برای غلبه بر این محدودیت ها، ما الگوریتم های زمانبندی و کنترل پذیرش جدیدی را برای ارائه دهندگان SaaS معرفی می کنیم تا بطور کارآمد از منابع ابری عمومی استفاده کنند تا هزینه ها حداقل شده و سطح رضایت مشتری بهبود یابد. بعلاوه، ما یک مطالعه گسترده برای تحلیل اینکه کدام راه حل برای کدام سناریو  بهترین انتخاب است و سود ارائه دهنده SaaS را ماکزیمم می کند، انجام داده ایم. نتایج شبیه سازی   نشان می دهند که الگوریتم هاییشنهادی ما بهبود قابل ملاحظه ای ( تا بیش از  40 درصد صرفه جویی) را ایجاد می کند.

مقدمه

محاسبات ابری یک الگوی جدید برای تحویل ایکیشن ها، پلتفورم ها یا منابع محاسباتی( قدرت پردازش/ پهنای باند/ حافظه) به مشتریان در یک مدل ” فقط برای چیزی که استفاده می کنی هزینه بپرداز”  ، می باشد. مدل ابری از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه است چراکه مشتریان تنها برای استفاده واقعی هزینه می پردازند بدون اینکه هزینه های ابتدایی را متحمل شوند. مدل ابری همچنین مقیاس پذیر است چرا که می تواند بر اساس نیاز مشتری کم یا زیاد مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به این مزایا، ابر در حوزه های مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته است که می توان به بانکداری، تجارت الکترونیک، صنعت خرده فروشی و دانشگاه [] اشاره کرد. با در نظر گرفتن شناخته شده ترین سرویس دهندگان ابری مانند Saleforce.com []، ماکروسافت[] و آمازون[] ، سرویس های ابری می توانند به صورت زیر دسته بندی شوند: اپلیکیشن( SaaS) ، پلتفورم(PaaS ، اجاره پلتفورم)  و منابع سخت افزاری(IaaS).

 

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی