فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.
مقاله کودکان با اختلالات ارتباطی
ارتباط و رفتار از رابطه ی تنگاتنگی برخوردارند. کودک مشکل ساز “بد” نیست بلکه اغلب دستگاههای ارتباطی آنها بخوبی کار نمی کنند. درک مشکلات کودکان به تعریف واقع گرایانه انتظار از آنها کمک خواهد کرد. مشکل در مهارتهای اجتماعی و عمل گرایانه در اختلالات طیف اوتیسم بیشترین شیوع را دارند. کودکانی که ناتوانی خفیفی را تجربه میکنند ممکن است تنها در یک یا دو زمینه مشکل داشته باشند. آنهایی که اختلالات ارتباطی شدیدتری دارند زمینه های مشکل ساز بیشتری را نشان میدهند. مشخص کردن نوع مشکل یکی از اولین گام ها در فراهم نمودن حمایت و آموزش این کودکان است.
- حجم فایل : 506 کیلوبایت
- زبان : فارسی
- فرمت : pdf و word ( قابل ویرایش)
- تعداد صفحات : 16