پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

نرم افزار ریست پرینتر اپسون مدل L500_L510_L520_L540_L550 همراه با فیلم آموزشی

نرم افزار ریست پرینتر اپسون مدل L500_L510_L520_L540_L550 همراه با فیلم آموزشی
شناسه محصول 42891
محصول اورجینال

نرم افزار ریست پرینتر اپسون مدل L500_L510_L520_L540_L550 همراه با فیلم آموزشی

در پرینترهای اپسون کنتوری تعبیه شده است که تعداد برگه های پرینت گرفته شده و یا تعداد هد کلین یا تمیز کردن هد از سمت کاربر را بررسی می کند و چنانچه کنتور دستگاه پُر شود به کاربر اعلام می کند که دستگاه نیاز به سرویس دارد حال این هشدار در اکثر پرینترهای جوهرافشان اپسون با هشدار چراغ های چشمکزن به صورت یکی در میان بین چراغ کاغذ و چراغ جوهر می باشد.و به کاربر اعلام می کند که دستگاه شما نیازمند سرویس است و شما می توانید بعد از سرویس دستگاه خود را ریست کرده و مجدداً شروع به پرینت گرفتن کنید.

در اکثر چاپگرهای اپسون دارای نمایشگر و یا LCD با پیام A printer’s ink pads are at the end of their service life Parts inside your printer are near the end of their service life به کاربر اعلام می نماید که هم اکنون زمان سرویس و همچنین ریست و راه اندازی مجدد پرینتر شما می باشد.

 

نوع پرینتر: اپسون مدل L110-L210-L300-L350-L355

 

4/5 ‫(1 نظر)
اطلاعات محصول
  • حجم فایل : 3 مگابایت
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره نرم افزار ریست پرینتر اپسون مدل L500_L510_L520_L540_L550 همراه با فیلم آموزشی را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

+6=24

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی