پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

نمونه سوال پیام های آسمانی هشتم نوبت اول

نمونه سوال پیام های آسمانی هشتم نوبت اول
شناسه محصول 33527
محصول اورجینال
محصول ایرانی محصول ایرانی

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

نمونه سوال پیام های آسمانی هشتم نوبت اول

فرمت: ورد ( word )

حجم: 26 کیلوبایت


آیه شریفه را ترجمه کنید :

«یا ایها الذین آمنوا کُتِبَ علیکُم الصَیام کما کُتِبَ عَلیَ الذینَ مِن قَبلکم لَعَلَّکم تتقونَ»

از آن به عنوان ستون دین و معراج مومنان یاد شده است ؟

الف) حج        ب) روزه         ج) نماز           د)امر به معروف و نهی از منکر

اهل گذشت باشید بی تردید عفو و گذشت بنده را عزیز  و سرافراز می کنند . این سخن از کیست ؟

الف) حضرت علی (ع)  ب) امام صادق (ع)     ج)پیامبر (ص)            د) امام حسین (ع)

معیار و دلیل احکام و قوانین اسلام فقط …………………… است .
در ماجرای غدیر خم انتخاب حضرت علی (ع) برای جانشینی پیامبر اکرم (ص) توسط ……….. انجام شد
و ………… نیز آن را به اطلاع پیامبر خدا می رساند .
پس از تماس با گربه مقداری از موهای گربه بر روی لباسش باقی مانده است .نمازش صحیح        باطل
چشم پوشی از رفتار کسانی که اشتباهات خود را نمی پذیرند و تصمیمی بر ترک آن ندارند موجب می شود جسارت آنان بیشتر شود .             صحیح        غلط
5/5 ‫(1 نظر)
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره نمونه سوال پیام های آسمانی هشتم نوبت اول را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

بیست -چهار=

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی