پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

نمونه سوال پیام های آسمان پایه هشتم نوبت اول سال 94

نمونه سوال پیام های آسمان پایه هشتم نوبت اول سال 94
شناسه محصول 2147
محصول اورجینال
محصول ایرانی محصول ایرانی

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

نمونه سوال پیام های آسمان پایه هشتم نوبت اول سال 94

فرمت: ورد ( word )

حجم: 21 کیلوبایت


تر جمه آیه را کامل کنید .

قل یا عبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لاتقنطوا من رحمه الله .

بگو ای بندگانم …………………………………………………………………………

گزینه صحیح را مشخص کنید .

– با توجه به آیه «ثم لتسئلنَّ یومئذٍعَنِ النعیم» منظور از واژه نعیم چیست؟

الف- نعمت بی شمار خداوند     ب- نعمت سلامتی    ج-نعمت محمد و آل محمد     د- نعمت شناخت خدا

غفار از نام های خداوند بلند مرتبه است یعنی :

الف- بسیار آمرزنده               ب- هدایت کننده       ج- شنوا                              د- بسیار دقیق

– عذاب های جهنم را چه کسی بوجود آورده است؟

الف- انسان ها با اعمال بدشان                              ب- شیطان با وسوسه هایش

ج- فرشتگان الهی                                             د- قهر و خشم خدا

– کدام یک از ضرب المثل های زیر را می توان برای روزه بکار برد ؟

الف- از کاه کوه ساختن                                      ب- قطره قطره جمع گردد

ج- شنیدن کی بود مانند دیدن                             د- از این ستون به آن ستون فرج است

0/5 ‫(0 نظر)

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی