پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

مقاله روش سازگار و خود تطبیق برای مجازی سازی سرویس مبتنی بر SLA

مقاله روش سازگار و خود تطبیق برای مجازی سازی سرویس مبتنی بر SLA
شناسه محصول 6323

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

مقاله ارائه یک روش سازگار و خود تطبیق برای مجازی سازی سرویس مبتنی بر SLA در محیط های ابری ناهمگن-مقاله روش سازگار و خود تطبیق برای مجازی سازی سرویس مبتنی بر SLA

فرمت: ورد (word)

حجم: 25 کیلوبایت


چکیده

محاسبات ابری یک زیرساخت محاسباتی جدید است که نتیجه آخرین دستاوردهای حوزه های تحقیقاتی مختلف مانند محاسبات گریدی ، محاسبات سرویس گرا ، مدیریت پروسه های تجاری و مجازی سازی است. یک ویژگی مهم سرویس های مبتنی بر  ابر ، نظارت بر تعهدهای غیرکاربردی در فرم توافق سطح سرویس(SLAs) ، مانند ضمانت زمان اجرا و یا قیمت می باشد. اما به علت خرابی های سیستمی ، تغییر شرایط کاری، مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری ،ممکن است SLA ها با تخلف مواجه شوند. به منظور اجتناب از تخلفات هزینه بر SLA ها، استراتژی های اکتساب SLA سازگار و انعطاف پذیر ، مورد نیاز هستند. در این مقاله، ما یک معماری خود مدیریتی برای مجازی سازی سرویس مبتنی بر SLA معرفی می کنیم که روشی ساده برای اجرای سرویس در یک محیط مجازی، توزیع شده ، ناهمگن و متنوع از سرویس ها ارائه می کند. ما در این مقاله، ترکیبی از مذاکره، مبادله و توسعه را با استفاده از اجراهای آگاه به SLA و اصول محاسباتی مورد نیاز برای رسیدن به سرویس های کارآمد و قابل اعتماد در محیط های توزیع شده ، معرفی می کنیم.

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی