
فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.
پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت – اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی در حوزه آموزش سلامت
فرمت: پاورپوینت ( ppt)
حجم: 578 کیلوبایت
-
طرح واژه ”بازاريابي اجتماعي“ براي اولين بار در سال 1971 توسط آقای فيليپ کاتلر:
-
مقاله کاتلر و زالتمن با عنوان ”بازاریابی اجتماعی: رویکردی به تغییر اجتماعی برنامه ریزی شده“ در مجله بازاریابی(Journal of Marketing)
-
اين دو با ترکيب مفاهيم مربوط به تغييرات اجتماعي و بازاريابي تجاري و فنون تبليغات اين بحث مهم را پايه گذاري کردند.
-
ادعای نویسندگان این مقاله: استفاده از اصول بازاريابي تجاري (که از آنها براي فروش محصولات به مشتريان استفاده مي شود) براي فروش ايده، نگرش و رفتار به جامعه نتایج خوبی در پی خواهد داشت.