پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

پاورپوینت برون سپاري خدمات سلامت

پاورپوینت برون سپاري خدمات سلامت
شناسه محصول 3691

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

پاورپوینت برون سپاري خدمات سلامت

فرمت: ppt ( پاورپوینت )

حجم: 1 مگابایت


برون سپاري خدمات سلامت چيست ؟ (بانك جهاني 2002)

دولتي به يك موسسه خصوصي پول مي دهد تا يك سازمان بهداشتي درماني را مديريت نموده و كليه خدمات مورد نياز را ارائه دهد . اما در اين روش تصميمات مربوط به استخدام نيروي تخصصي درماني ، تداركات و خريد دارو و لوازم پزشكي بر عهده موسسه خصوصي خواهد بود . اين قرارداد ريسك هاي مربوط به داده ها مانند نيروي كار را به موسسه خصوصي انتقال مي دهد . ريسك هاي تجاري و مسئوليت هزينه هاي سرمايه اي برعهده دولت باقي مي ماند .

FerryD.kraker :

برون سپاري عبارتست از پيداكردن ارائه دهندگان خدمت جديد و روش خاي جديدي كه بتوان با اطمينان تهيه مواد ، كالا و اجزاء و خدمات را به آنها واگذار نمود .

در حقيقت در واگذاري يا برون سپاري ، سازمان از دانش و تجربه و خلاقيت ارائه دهندگان خدمت جديدي كه قبلاً استفاده نكرده است بهره مند مي شود .

اصطلاح خصوصي سازي به هرگونه انتقال فعاليت از بخش عمومي به بخش خصوصي اطلاق مي شود . اين امر مي تواند فقط در ارتباط با داخل كردن سرمايه يا فن مديريت خصوصي در فعاليت بخش عمومي باشد . اما نوعاً بيشتر انتقال مالكيت از بنگاههاي عمومي به بخش خصوصي را شامل مي شود

 

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها
ppt

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی