پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

پاورپوینت غرامات ناشی از مستحق للغیر در آمدن مبیع

پاورپوینت غرامات ناشی از مستحق للغیر در آمدن مبیع
شناسه محصول 5018

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

پاورپوینت غرامات ناشی از مستحق للغیر در آمدن مبیع –  غرامات ناشی از مستحق للغیر در آمدن مبیع – پاورپوینت غرامات ناشی از مستحق للغیر در آمدن مبیع ppt

فرمت: ppt ( پاورپوینت )

حجم: 4 مگابایت


امروزه به ‌واسطه خرید و فروش املاک با سند عادی، بسیار اتفاق می‌افتد خواسته یا ناخواسته، ملک غیر فروخته می‌شود و با رد معامله توسط مالک، طرفین با یک معامله باطل مواجه می‌شوند. در این فرض، بر اساس مادة 391 قانون مدنی، فروشنده باید علاوه بر مسترد کردن ثمن، در صورت جهل مشتری به بطلان، از عهدة غرامات وارد بر مشتری نیز برآید. بی‌شک هزینه‌هایی که خریدار بر روی ملک کرده است، مشمول عنوان غرامات و مطالبه شدنی است، اما پرسش این است که آیا تفاوت قیمت ثمن معامله با قیمت واقعی ملک در زمان رد ثمن که براثر افزایش قیمت ملک به وجود آمده است، به‌عنوان غرامات قرار می‌گیرد یا خیر؟ در پاسخ به این پرسش، مسئولیت فروشنده بر اساس تسبیب، ضمان معاوضه و نظریة ظاهر بررسی شده و ثابت می‌شود تفاوت قیمت ملک در زمان معامله با زمان مستحق‌للغیر درآمدن، در قلمرو غرامات قرار می‌گیرد.

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها
ppt

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی