پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ایی

پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ایی
شناسه محصول 8313

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ایی-نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ایی-پاورپوینت نقد و بررسی کلاهبرداری الکترونیکی در قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ایی ppt

فرمت: پاورپوینت ( ppt)

حجم: 284 کیلوبایت


فهرست عناوین
* مقدمه
* تعریف تجارت الکترونیک
* تعریف جرمهای مربوط به تجارت الکترونیک
* کلاهبرداری رایانه ایی در بستر مبادلات الکترونیکی
* رکن قانونی کلاهبرداری الکترونیکی
* رکن مادی کلاهبرداری الکترونیکی
* موضوع جرم
* رفتار مرتکب
* سو استفاده یا استفاده غیر مجاز
* فریب افراد و گمراهی سیستم ها
* تحصیل وجوه و اموال
* مجازات
* رکن روانی
*تعریف کلاهبرداری رایانه در قانون جرایم رایانه ایی
*رکن قانونی کلاهبرداری رایانه ایی در قانون جرایم رایانه ایی
*رکن رواني کلاهبرداری در قانون جرایم رایانه ایی
*مجازات جرم کلاهبرداری در قانون جرایم رایانه ایی
*تفاوتهای ماده 13 قانون جرایم رایانه ایی با ماده 1قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا اختلاس و کلاهبرداری
* منابع

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها
ppt

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی