پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

پاورپوینت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)

پاورپوینت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)
شناسه محصول 8606

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

پاورپوینت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)-هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)-پاورپوینت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ppt

فرمت: پاورپوینت ( ppt)

حجم: 2 مگابایت


این شرکت در 24 فوریه 1962 با ادغام دو شرکت ایرانین ایرویز و پاس شروع به کار کرد و به هواپیمایی ملی ایران بانام بین المللی ایران ایر تبدیل شد.

حمل زائران خانه ی خدا در سال 1342 و انجام اولین پرواز بین المللی هما از تهران به مقصد بیروت . واز آن پس شرکت تصمیم به تغییر تمامی ناوگان خود به هواپیما های جت گرفت .

 در سال 1360 نام شرکت به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که به اختصار هما گفته می شد تغییر کرد.

نخستین هواپیماهای شرکت دی سی 3 و 6 ، ویکرز و آورویورک بودنند.

با وقوع انقلاب ایران پرواز ها به ایالات متحده و اسرائل لغو ولی پرواز ها در آسیا با ورود ایرباس و بویینگ 747 در سال های بعد  قوت گرفت .

با وقوع جنگ ایران و عراق پرواز ها لغو یا با تأخیر انجام می شدند که این وضع تا پایان جنگ ادامه داشت .

در دهه 1990 با افزایش تقاضا برای پرواز های داخلی و تحریم آمریکا علیه ایران  شرکت تنها توانست چند فروند هواپیمای فوکر 100 خریداری کند.

بعد از انقلاب ایران کشیدن سیگار و سرو مشروبات الکلی در تمامی پرواز ها ممنوع شد.

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها
ppt

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی