پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

پاورپوینت چگونه رفتار کنیم تا یک فروشنده موفق شویم

پاورپوینت چگونه رفتار کنیم تا یک فروشنده موفق شویم
شناسه محصول 5416

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

پاورپوینت چگونه رفتار کنیم تا یک فروشنده موفق شویم –  چگونه رفتار کنیم تا یک فروشنده موفق شویم – پاورپوینت چگونه رفتار کنیم تا یک فروشنده موفق شویم ppt

فرمت: پاورپوینت ( ppt)

حجم: 579 کیلوبایت


تكات مهم در فروشندگي : 

در پشت هر فروش يك شخص قرار دارد.

دست برداشتن از آنچه من مي خواهم و تلاش مي كنم براي آنچه آنها مي خواهند.

كمك  به مشتري براي بدست آوردن احساس خوشايندي كه آنها مي خواهند از آنچه كه خريده اند و درباره خودشان داشته باشند.

هرگز مشتري را وادار به آنچه كه نمي خواهند مجبور نكنيد .

قبل از فروش خود را به جاي مشتري قرار دهيد.

مشتري خدمات و يا عقايد ما را نمي خرند بلكه تصور خودشان از چگونگي احساسي كه استفاده از آن كالا در او به وجود مي آورد را مي خرند.

به مشتري كمك كنيد تا به آنچه مي خواهند سريعتر برسند.

در تمام مراحل فروش دخالت مستقم داشته باشيد تا سبب بالا رفتن  توانايي  و قابليت وافعي شما شود .

در تمام مراحل فروش فكر مثبت داشته باشيد.

در فروش به قانون 20 به 80 توجه داشته باشيد.

در فروش منتقد خود باشيد

 تشويق و تحسين در موفقيت هاي خود

0/5 ‫(0 نظر)
برچسب ها
ppt

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی