پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

مقاله سنجش اثر بخشی تبلیغات بانک رفاه و تدوین استراتژی مناسب

مقاله سنجش اثر بخشی تبلیغات بانک رفاه و تدوین استراتژی مناسب
شناسه محصول 2004

فایل ممکن است بخاطر نمایش در سایت بهم ریختگی داشته باشد.

مقاله سنجش اثر بخشی تبلیغات بانک رفاه و تدوین استراتژی مناسب (مطالعه موردی شهرستان مشهد )

فرمت: ورد ( word )

حجم: 1 مگابایت


چکیده

امروزه از يك سو سازمان ها، براي شناساندن و معرفي كالاها و خدمات خود و اعلام وجه تمايز آن با كالاهاي مشابه، با به كارگيري رسانه هاي مختلف تبليغاتي، مي كوشند پيام هاي تاثيرگذاري را به منظور ترغيب مخاطبان به خريد ارسال كنند و از سوي ديگر، مردم با انواع تبليغات از طريق رسانه هاي گوناگون در هر زمان و مكاني محاط شده اند؛ اين در حالي است كه آنچه در بحث تبليغات حايز اهميت است، ارزيابي ميزان اثربخشي آن است.

در اين تحقیق، تلاش شده تا اثربخشي تبليغات بانك رفاه در سطح شهر مشهد را ارزيابي کرده  و استراتژی مناسب بر اساس مدل آیدا[1] تدوین گردد. تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی – پیمایشی می باشد و بدين منظور از میان مشتریان با روش نمونه گیری خوشه ای دو مرحله ای در بازه زمانی دی ماه 93 لغايت انتهای مرداد 94 نمونه 384 نفری مورد بررسی قرار گرفت .

نرم افزار مورد استفاده در این تحقیق اس پی اس اس[2] بوده است و برای سنجش آزمون فرضیات تحقیق از آزمون های تی تست و فریدمن علاوه بر آزمون های توصیفی استفاده گردیده است. نتایج حاصله نشان می دهد که تبلیغات تلویزیونی بیشترین اثر بخشی را داشته وتبلیغات در جراید دارای کمترین اثربخشی می باشد

واژگان کلیدی: خدمات- تبلیغات- مدل آیدا- بانک رفاه- اثر بخشی

0/5 ‫(0 نظر)

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی