پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0
  • شناسه: 60778
  • محصول اصلی
  • نسخه: 5.0.2
  • تعداد بروزرسانی: 10
  • تاریخ بروزرسانی:
    10 خرداد 1403

دانلود کامپوننت DOCman برای جوملا

کامپوننت DOCman برای جوملا امکان مدیریت اسناد قابل دانلود در سیستم مدیریت محتوای جوملا را برای کاربران فراهم میکند. با استفاده از اکستنشن داک من میتوانید فایل های مربوطه را بر اساس دسته بندی مرتب کرده، آنها را به طور خصوصی با کاربران به اشتراک گذاشته و امکان بارگذاری این نوع فایل ها را برای کاربران فراهم نمایید.

ویژگی های کامپوننت DOCman برای جوملا :

  • امکان انمایش اطلاعات آماری از طریق یکپارچه سازی با گوگل انالیتیکس
  • امکان ارسال نوتیفیکیشن های ایمیلی
  • پشتیبانی از اعتبارسنجی ایمیل
  • امکان اپلود از طریق FTP
  • پشتیبانی از هر دو حالت راست چین و چپ چین
  • امکان استفاده از فضای ذخیره ی لوکال و ریموت
  • امکان استفاده از انواع آیتم های منو
  • پشتیبانی از میکرودیتا
  • ارائه ی پیوند های پایدار و معتبر حتی در صورت جابجایی اسناد
  • امکان ارائه ی پیش نمایش اسناد
  • پشتیبانی از استریم
  • امکان ادامه ی دانلود
  • دارای سیستم امنیتی داخلی جهت جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به فایل ها
  • پشتیبانی از اپن گراف و کارت های توییتر
  • امکان بهره گیری از برچسب ها
  • و..

 

4/5 ‫(1 نظر)
اطلاعات محصول
  • نسخه : 5.0.2
  • حجم فایل : 4 مگابایت
  • زبان : انگلیسی
  • استایل راستچین : دارد
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره کامپوننت DOCman برای جوملا را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

-10=10

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی