پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

افزونه Akeeba Ticket System Pro برای جوملا

مشاهده پیش نمایش در سایت رسمی
  • شناسه: 150773
  • محصول اصلی
  • نسخه: 5.3.7
  • تعداد بروزرسانی: 6
  • تاریخ بروزرسانی:
    24 شهریور 1403

دانلود افزونه Akeeba Ticket System Pro برای جوملا

اکیبا تیکت سیستم پرو افزونه سیستم پشتیبانی و تیکتینگ جوملا

افزونه Akeeba Ticket System Pro یک افزونه قدرتمند برای جوملا است که به شما امکان می‌دهد یک سیستم پشتیبانی آنلاین کامل را برای وبسایت خود ایجاد کنید. این سیستم قابلیت های بسیاری از جمله ارسال و پاسخ به تیکت‌ها، مدیریت وضعیت تیکت‌ها، پیگیری پشتیبانی و آمارها را فراهم می‌کند.

با استفاده از Akeeba Ticket System Pro، کاربران می‌توانند تیکت‌های خود را برای رویدادهای مختلف (مانند مشکلات فنی، پرسش‌های عمومی یا درخواست‌های فروش) ارسال کنند. شما می‌توانید تمام تیکت‌ها را در پنل مدیریت مشاهده کنید و به آنها پاسخ دهید. همچنین می‌توانید وضعیت هر تیکت (مانند تیکت باز، پاسخ داده شده و بسته شده) را مشاهده و مدیریت کنید.

بعلاوه، Akeeba Ticket System Pro ابزارهای گسترده‌ای برای پیگیری پشتیبانی فراهم می‌کند. شما می‌توانید آمارها و گزارشات مختلفی را مشاهده کنید که به شما کمک می‌کند عملکرد پشتیبانی خود را ارزیابی کنید و بهبود‌های لازم را انجام دهید.

به طور خلاصه، Akeeba Ticket System Pro یک افزونه کارآمد است که به شما امکان می‌دهد یک سیستم پشتیبانی کارآمد و حرفه‌ای را در جوملا پیاده‌سازی کنید.

ویژگی های  افزونه Akeeba Ticket System

  • امکان استفاده از دسته بندی های مختلف برای دپارتمان های پشتیبانی
  • پشتیبانی از پاسخ های از پیش تعیین شده
  • امکان ارائه پشتیبانی از طریق ایمیل یا در سایت
  • دارای سیستم دنبال کردن زمان و لیدر بورد
  • پشتیبانی از تمپلیت ایمیل
  • امکان پاسخدهی گروهی به تیکت ها
  • پشتیبانی از پاسخ سریع
  • امکان اختصاص اعتبار به کاربران و استفاده از اعتبار به ازای هر تیکت و پاسخ
  • و….
4.2/5 ‏‫(6 نظر)‬
اطلاعات محصول
  • نسخه : 5.3.7
  • حجم فایل : 1 مگابایت
  • زبان : انگلیسی
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره افزونه Akeeba Ticket System Pro برای جوملا را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

هفده -=3

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی