پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0
  • شناسه: 187593
  • محصول اصلی
  • نسخه: 2.6.3
  • تعداد بروزرسانی: 3
  • تاریخ بروزرسانی:
    28 تیر 1403

دانلود اپلیکیشن مشتری برای اسکریپت zCart

Customer App for zCart Multi-vendor Marketplace

اپلیکیشن Customer App for zCart Multi-vendor Marketplace، یک اپلیکیشن حرفه‌ای است که به شما امکان می‌دهد یک اپلیکیشن مشتری برای بازار چندفروشنده خود ایجاد کنید. این اپلیکیشن برای سیستم زدکارت طراحی شده است و به شما امکان می‌دهد تا به مشتریان خود یک تجربه خرید بیشتر و راحت‌تر ارائه دهید.

با استفاده از این اپلیکیشن، مشتریان می‌توانند با استفاده از یک رابط کاربری کارآمد و کاربرپسند، محصولات را بررسی کنند، سبد خرید خود را مدیریت کنند، سفارشات خود را پیگیری کنند و پرداخت‌های آنلاین را انجام دهند. همچنین، این اپلیکیشن امکاناتی مانند جستجوی محصولات، فیلترهای پیشرفته، نظرات و امتیازدهی محصولات، اعلان‌ها و اطلاعیه‌ها را فراهم می‌کند.

اپلیکیشن مشتری برای زدکارت – بازار چندفروشنده به طور کامل قابل سفارشی‌سازی است و شما می‌توانید آن را با تصویربرداری و طراحی وبسایت خود هماهنگ کنید. همچنین، این اپلیکیشن با سیستم عامل‌های iOS و Android سازگار است و می‌توانید آن را برای دو پلتفرم اپلیکیشن موبایل منتشر کنید.

4.3/5 ‏‫(8 نظر)‬
اطلاعات محصول
  • نسخه : 2.6.3
  • حجم فایل : 40 مگابایت
  • زبان : انگلیسی
  • استایل راستچین : دارد
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره اپلیکیشن مشتری برای اسکریپت zCart را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

هجده -=15

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی