پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0
  • شناسه: 196546
  • محصول اصلی
  • نسخه: 3.1.2
  • تعداد بروزرسانی: 20
  • تاریخ بروزرسانی:
    24 تیر 1402

دانلود اسکریپت PHP تیکت و پشتیبانی Uhelp

یو هلپ اسکریپت سیستم تیکتینگ و پشتیبانی مشتریان بر پایه لاراول Helpdesk Support Ticketing System

اسکریپت Uhelp یک سیستم پشتیبانی تیکتینگ است که به شما امکان مدیریت تیکت‌های پشتیبانی مشتریان را می‌دهد. با استفاده از این سیستم، می‌توانید به راحتی تیکت‌های مشتریان خود را مدیریت کنید و به سرعت به آن‌ها پاسخ دهید. این سیستم به شما امکان می‌دهد تا بهترین پشتیبانی را به مشتریان خود ارائه دهید و آن‌ها را راضی نگه دارید.

امکانات و ویژگی‌های این سیستم شامل موارد زیر می‌شوند:

– قابلیت ایجاد تیکت‌های پشتیبانی مشتریان و پیگیری آن‌ها
– قابلیت ارسال پیام‌های خودکار به مشتریان برای اطلاع‌رسانی وضعیت تیکت‌ها
– قابلیت پیوست فایل به تیکت‌های پشتیبانی
– قابلیت تنظیم وضعیت‌های مختلف برای تیکت‌های پشتیبانی
– قابلیت تنظیم دسترسی کاربران به تیکت‌های پشتیبانی
– قابلیت تنظیم پاسخ‌های پیش‌فرض برای تیکت‌های پشتیبانی

با استفاده از سیستم پشتیبانی تیکتینگ Uhelp-Helpdesk، می‌توانید به مشتریان خود پشتیبانی بهتری ارائه دهید و اطمینان حاصل کنید که تیکت‌های آن‌ها به بهترین نحو پاسخ داده می‌شود. این سیستم برای کسب‌وکارهایی که به پشتیبانی مشتریان خود اهمیت می‌دهند، بسیار مفید واقع می‌شود.

 

3.3/5 ‏‫(4 نظر)‬
اطلاعات محصول
  • نسخه : 3.1.2
  • حجم فایل : 50 مگابایت
  • زبان : انگلیسی
  • استایل راستچین : دارد
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره اسکریپت PHP تیکت و پشتیبانی Uhelp را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

18 -=5

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی