پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0
  • شناسه: 145891
  • محصول اصلی
  • نسخه: 6.0.7
  • تعداد بروزرسانی: 2
  • تاریخ بروزرسانی:
    16 آذر 1402

دانلود اسکریپت ZiscoERP

زیسکو ای آر پی اسکریپت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و حسابداری Powerful HR, Accounting, CRM System

اسکریپت ZiscoERP یک سیستم یکپارچه مدیریت منابع انسانی، حسابداری و مدیریت مشتری است که قابلیت‌های متعددی از جمله پردازش حقوق و دستمزد، مدیریت مرخصی‌ها و تعطیلی‌ها، سه نوع سیستم حضور و غیاب و بسیاری موارد دیگر را فراهم می‌کند. با استفاده از این سیستم، می‌توانید پروژه‌های خود را با اضافه کردن نظرات، پیوست‌ها، وظایف، باگ‌ها، میل‌ستون، یادداشت خصوصی و عمومی، صورتحساب پروژه، مدیریت زمان و پیگیری فعالیت‌های خود به راحتی پیگیری کنید. همچنین، این سیستم اجازه می‌دهد که فاکتورهای خود را با 6 درگاه پرداخت مختلف ایجاد و مدیریت کنید. به کمک ویژگی‌های پیشرفته CRM، می‌توانید اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان متمرکز نگه دارید، پیشنهادات خود را به مشتریان ارائه کنید و فروش خود را بهبود بخشید. این سیستم همچنین قابلیت شخصی‌سازی، پشتیبانی از چند سطحی دسترسی و توانایی ایجاد سفارشی‌سازی‌های خود را داراست.

3.6/5 ‏‫(5 نظر)‬
اطلاعات محصول
  • نسخه : 6.0.7
  • حجم فایل : 42 مگابایت
  • زبان : انگلیسی
  • استایل راستچین : دارد
برچسب ها
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره اسکریپت ZiscoERP را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

18 +چهارده=

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی