پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

افزونه RSComments – سیستم نظردهی حرفه ای جوملا

مشاهده پیش نمایش در سایت رسمی
  • شناسه: 60987
  • محصول اصلی
  • نسخه: 1.14.1
  • تعداد بروزرسانی: 7
  • تاریخ بروزرسانی:
    06 آبان 1402

دانلود افزونه RSComments – سیستم نظردهی حرفه ای جوملا

افزونه “RSComments” یک افزونه برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که به شما امکان می‌دهد تا نظرات و بازخوردها را در سایت خود مدیریت کنید. این افزونه به شما امکان می‌دهد تا نظرات کاربران را مدیریت کنید، آن‌ها را پاسخ دهید و نظرات غیرمناسب را حذف کنید.

بعضی از ویژگی‌های افزونه “RSComments” عبارتند از:

– امکان ایجاد فرم‌های نظردهی سفارشی با گزینه‌های مختلف

– قابلیت پاسخگویی به نظرات و بازخوردها

– امکان تنظیمات امنیتی برای جلوگیری از ارسال نظرات اسپم

– قابلیت نمایش نظرات به صورت پیش‌نمایش قبل از انتشار

– امکان استفاده از سیستم امتیازدهی به نظرات

– امکان استفاده از اسمایلی‌ها و ایموجی‌ها در نظرات

– امکان افزودن فیلترهای مختلف برای نظرات

– پشتیبانی از آواتارها و تصاویر کاربران در نظرات

– قابلیت سفارشی‌سازی ظاهر و قالب‌بندی نظرات

4/5 ‫(1 نظر)
اطلاعات محصول
  • نسخه : 1.14.1
  • حجم فایل : 1 مگابایت
  • زبان : انگلیسی
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره افزونه RSComments – سیستم نظردهی حرفه ای جوملا را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

نوزده -=8

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی