پاور ورد
ثبت نام / ورود سبد خرید 0

ریست پرینتر اپسون مدل L110-L210-L300-L350-L355 همراه با فیلم آموزشی

ریست پرینتر اپسون مدل L110-L210-L300-L350-L355 همراه با فیلم آموزشی
شناسه محصول 42877

 

خطای ۲چراغ (Waste Ink Pads Counter overflow) :

پرینترهای شرکت اپسون پس از چاپ تعدادی مشخص قفل شده و هیچ عکس العملی ندارند.(چراغ قرمز کاغذ و قطره به صورت یک در میان چشمک میزند) این وضعیت بیانگر پر شدن حافظه کانتر چاپگر بوده و باید توسط نرم افزار مربوطه ریست گردد..

علائم قفل شدن پرینتر:

  • ظاهر شدن پیغام ink pad the end of its service life.Service is required روی صفحه مانیتور.
  • حرکت نکردن هد پرینتر(فیوزینگ) به هنگام روشن کردن.
  • چشمک زدن چراغ قرمز کاغذ و قطره بصورت یک در میان.

شما میتوانید با استفاده از دانلود نرم افزار ریست اپسون مدل L110-L210-L300-L350-L355 آی سی شمارنده دستگاه خود را ریست نموده و صفر نمایید.

حجم فایل:11 مگابایت

نوع پرینتر: اپسون مدل L110-L210-L300-L350-L355


 

0/5 ‫(0 نظر)
نظر شما چیست ؟

نظرتان درباره ریست پرینتر اپسون مدل L110-L210-L300-L350-L355 همراه با فیلم آموزشی را با سایر بازدیدکنندگان سایت به اشتراک بگذارید.

11 +2=

آشنایی با فرایند پشتیبانی محصولات:

✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان پاور ورد بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند. توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد.

✅ پیش از اقدام به نصب قالب یا افزونه های دریافتی حتما فایل دانلودی از پاور ورد را یک مرحله روی هارد دیسک رایانه خود از حالت فشرده خارج کنید و محتوای فایل دانلودی را به دقت بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد فایل دریافتی شامل راهنمای نصب و سایر اطلاعات مورد نیاز جهت نصب می باشد.

✅ توجه داشته باشید محصولاتی که توسط پاور ورد طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی(راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی محصول رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه جدید توسط طراح اصلی محصول باشید.

✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید.

ثبت تیکت پشتیبانی